LCD 40-42 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharon

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם .

אני מתלבט בין שלושה מסכי LCD סוני 40 אינץ L 4000 לבין LG דגם 53 ׂ42 אינץ לבין סמסונג 40 אינץ A550

מטרת הטלויזיה בעיקר היא ל-YES ו- DVD

מבחינת המחיר שלושתם באותו מחיר ( 5,800ש"ח-6,000ש"ח )

מרחק הישיבה הוא כ- 3.5-4 מטר.

בחנות אמרו לי כל מיני נתונים לגבי הסוני על עומק שחור ועל מערכת שמע מעולה וכו' שאין ב-אחרות.

כמו כן מה ההבדל בין ניגודיות סטטית ודינמית ולאילו נתונים צריך לתת דגש בבחירת הטלויזה


אודה על עזרתכם
 

נערך לאחרונה ב:
שלום לכם .

אני מתלבט בין שלושה מסכי LCD סוני 40 אינץ L 4000 לבין LG דגם 53 ׂ42 אינץ לבין סמסונג 40 אינץ A550

מטרת הטלויזיה בעיקר היא ל-YES ו- DVD

מבחינת המחיר שלושתם באותו מחיר ( 5,800ש"ח-6,000ש"ח )

מרחק הישיבה הוא כ- 3.5-4 מטר.

בחנות אמרו לי כל מיני נתונים לגבי הסוני על עומק שחור ועל מערכת שמע מעולה וכו' שאין ב-אחרות.

כמו כן מה ההבדל בין ניגודיות סטטית ודינמית ולאילו נתונים צריך לתת דגש בבחירת הטלויזה


אודה על עזרתכם


מצטרף לשאלה....:)
 
ראשית, רמקולים זה נחמד וטוב שיש איכותיים, אבל מסך בוחרים קודם כל על פי איכות התמונה.
ניגודיות סטטית היא הניגודיות הטבעית של פנל המסך - ההפרש בין שחור ללבן (ככל שהמסך מסוגל להציג הפרש גדול יותר, כן ייטב).
בניגודיות דינמית, משתמשים בכל מיני פטנטים על מנת להגביר את הניגודיות, כגון עיבוד וידאו מתקדם, שינוי עוצמת התאורה האחורית ועוד.
כתבנו מדריך על מה לבדוק בחנות בזמן רכישת מסך LCD או פלזמה
 
תודה ליאור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור