LCD 37 אינצ' - בקשת עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא eranmore
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranmore

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
הי ליאור וכל מי שיכול לעזור

אני מחפש טלוויזיה 37 אינצ', LCD, HD Ready, שתשמש אותי לצפייה בטלוויזיה ללא ממיר (אין
לי חיבור ליס או להוט. בבניין שאני גר יש אנטנה, ואין לי כוונה להתחבר בעתיד לכבלים או ליס) ולצפייה בדי.וי.די, ולעיתים רחוקות - באמצעות המחשב.

אין לי צורך בחיבורים לצורך קונסולת משחקים.

האם אני חייב טלוויזיה עם כבל SCART כדי לא לפגוע באיכות שידורי הטלויזיה הרגילים?

מבחינת תקציב, באים בחשבון גם דגמים יותר יקרים מהממוצע בקטגוריה, בהנחה שייש תמורה מבחינת איכות התמונה.

איזה פרמטרים הינם בגדר "חובה" מבחינתי?
האם יש דגם מומלץ או מספר דגמים ש"באים בחשבון"?

המון המון תודה

ערן
 

כניסת "חובה" מבחינתך צריכה להיות כניסת אנטנה.
לאחר מכן חיבור VGA למחשב, או לחילופין HDMI.
לנגן הסרטים יהיה חיבור SVIDEO או אם יש לו יציאות קומפוננט אז עוד יותר טוב, ותוודא שיש
למסך כזו כניסה.
מה בא בחשבון?
אני לא מכיר מסך LCD שהוא HD READY שאין לו כניסות כאלו.
בדרך כלל צריך "לרדוף" אחרי כניסות סקארט או כניסות מרובות של HDMI וקומפוננט.
 
המון תודה!

אם למישהו יש תובנות נוספות או המלצות לגבי מסכים ספציפיים , אשמח
 
לשימושים שלך, פלזמה יכולה להתאים (צפיה בשידורי טלוויזיה בעיקר).
אם אתה צופה רק דרך אנטנה, אזי סקארט לא רלוונטי (אם כי נחמד שיהיה).

מה מרחק הצפיה מהמסך?
 

מרחק ממסך

המרחק הוא 315 ס"מ, השימוש מתחלק בערך חצי חצי - טלוויזיה - דיווידי. שוב תודה!
 
במרחק הזה, גם מסך 42" יכול להתאים, נסה דגמי פלזמה של פנסוניק, סמסונג או LG, בתקציב גבוה יותר גם פיוניר
 
פרמטרים

תודה על ההמלצות הקונקרטיות! איזה אלמנט בפלזמה הופך אותו לדעתך אטרקטיבי יותר עבורי בהשוואה ל- LCD? האם זוהי רק העובדה שעבור 42" , אין יותר מדי היצע של LCD ויכולות מתאימות, או שישנן פרטמרים נוספים לגודל המסך שיוצרים עדיפות לפלזמה?

שוב תודה!
(Y)
 

פלזמה סלחנית יותר לאיכות שידורי טלוויזיה בארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור