LCD שארפ

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
מכיוון שנמאס לי לחכות שיורוקם יחליטו על הורדת מחירים התחלתי לבדוק אופציות נוספות בשוק . רגע אני בודק את מכשיריה LCD של שארף .

שמתי עיין על שני מכשירים בגודל 52 :
LC-52XL2E
LC-52XL20E

ואני עדיין מתקשה להבדיל את ההבדל בניהם .

האים מישהו יכול לעזור ?? והאים מישהו יכול להמליץ או לא ??

כמו כן מה מרחק הצפיה המומלץ למכשיר כזה ( ומה המרחק המומלץ למכשיר 46 ?? ) ומה החסרונות של גדלים כאלו ב LCD ( וסליחה במיטוטא מפנסוניק אבל ה PY800 לא נמצאת באף מבצע שלהם לאחרונה - הם פשוט העלימו אותה ולכן אני חוטא ובודק מסכי LCD ) .

כמו שאמרתי אני לא לחוץ , אבל תמיד בודק ואם תיפול לידי ההזדמנות הנכונה אני לא אהסס לקפוץ למים ..
 

לא מצאת באינטרנט מפרט מדויק של כל אחד מהמסכים?
בגדול, מרחק מומלץ למסך כזה יכול להיות סביב 4-5 מטר: בתכני HD אין בעיה לשבת גם במרחק 3 מטרים, אבל צריך לבדוק איך שידורי טלויזיה רגילים נראים.
 
אפשר לראות אפילו ממרחק 3.5 מטר

מכיוון שנמאס לי לחכות שיורוקם יחליטו על הורדת מחירים התחלתי לבדוק אופציות נוספות בשוק . רגע אני בודק את מכשיריה LCD של שארף .

שמתי עיין על שני מכשירים בגודל 52 :
LC-52XL2E
LC-52XL20E

ואני עדיין מתקשה להבדיל את ההבדל בניהם .

האים מישהו יכול לעזור ?? והאים מישהו יכול להמליץ או לא ??

כמו כן מה מרחק הצפיה המומלץ למכשיר כזה ( ומה המרחק המומלץ למכשיר 46 ?? ) ומה החסרונות של גדלים כאלו ב LCD ( וסליחה במיטוטא מפנסוניק אבל ה PY800 לא נמצאת באף מבצע שלהם לאחרונה - הם פשוט העלימו אותה ולכן אני חוטא ובודק מסכי LCD ) .

כמו שאמרתי אני לא לחוץ , אבל תמיד בודק ואם תיפול לידי ההזדמנות הנכונה אני לא אהסס לקפוץ למים ..
שלום דני
אני צופה ב- LCD (סמסונג סדרה 6) 40 ממרחק של פחות מ- 2.5 מטר. אתה מוזמן לבוא ולהתרשם בעצמך.

ב- LCD המרחקים בין הפיקסלים קטנים, כך שניתן לראות קרוב יחסית לפלזמה. החסרון הוא בצפיה בהוט, במיוחד לכל ( המ.. המ) שיושבים קרוב ומורחים את התמונה על כל הרוחב.

LCD לעומת פלזמה ו- CRT אינה קונטרסטית. ועצמת התאורה יותר נמוכה, אז בחדר מוצף שמש אין לה סיכוי ובקליטת הוט - הם משדרים את התוכן הדיגטלי ברמה נמוכה - דחוסה ועם קונטרסט מאוד נמוך - תשווה פעם בין השידור האנלוגי לדיגיטלי ותראה. ואז יש צורך לסחוט את מירב הקונטרסט האפשרי עבוד כניסת הוט.

כאשר עוברים ל- DVD כל הבעיות נעלמות לחלוטין, וכאשר צופים בדיסק בלו ריי חבל"ז.
 
טוב - עוד נקודה חשובה - לא כל הבעיות

נעלמות ב- LCD גם בבלו ריי

למרות כל ההצהרות, זוית הצפיה הטובה ב- LCD היא מול, ומהצד ממש רואים ירידה ברמת השחור. וגם חייבים שהמסך יהיה בגובה העיין.
 

ענין זויות הצפיה תלוי מאוד בסוג ואיכות הפאנל ב- LCD, יש טלויזיות LCD עם זויות פחות מוגבלות, אחרות (זולות בעיקר) עלולות להציג תמונה ירודה מאוד בזוית.
 
ליאור היי (-: .

מצאתי מפרטים באתר היבואן ( ראלקו ) בארץ אבל זה כאב ראש להשוות בניהם . בניגוד לאתרים בחול בארץ זה כמעט בלתי אפשרי להשוות מרוב שמבלבלים אותך . חשבתי שיש מישהו כאן שיש לו ניסיון עם המכשירים הללו של שארף ( שאני יודע שהיא חברה מצויינת ) .

חוץ מזה שאני מנסה להבין האים מסכים כל כך יקרים של LCD עדיין נחותים יחסית לפזמות בגדלים הללו .

ספי ידידי , תודה על ההזמנה , אני אחשוב עליה בחיוב אבל כרגע אני מדבר על מסך בגדלים 47-50 ויש לי יס .. לא עוזב אותם בינתיים למרות המחירים שהם גובים .

אתמול יצא לי לדבר עם אחי שהוא עובד בכיר מאוד ב NDS ואחראי על כל ה"תיק" של יס שם והוא אמר לי להמתין בסבלנות עוד כמה חודשים .... כך שאני בינתיים יושב על הגדר ובודק.

ואני חייב להגיד שההתנהגות של יורוקום ממש מרגיזה . מכשיר שבחול כבר יש לו כמה דורות יותר חדשים עדיין עולה בארץ כאילו דגם שיצא מפס היצור אתמול ומעבר לכך בקושי ניתן למצוא אותו בחנויות בשביל להתרשם . ממש לא ברורה לי כל ההתנהגות הזאת .

ועוד משהו קטן . בקשר לפנלים , האים אתם רוצים להגיד לי שבמסכים היקרים יותר משתמשים בפנלים של TN ?? אם כן אז זה ממש ביזיון .
 
נערך לאחרונה ב:
לא משתמשים במסכים היקרים בפאנל TN.
אבל גם בין הסוגים IPS / S-IPS/ PVA וכל מיני תתי משפחות ישנם הבדלים.

אם יש לך מסך רחב במחשב, פתח שני מפרטים במקביל, נסה למצוא נקודות שוני ולהעלות לכאן.
 

ליאור תאמין לי שניסיתי .. יש לי מסך 22 רחב וניסיתי .. אבל אין סדר מקביל בדפים .. המפרט לא "מקביל" וזה ברדק שלם . לא חשוב אנחנו נמשיך לבדוק , אף אחד לא ממהר לשום מקום ..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור