LCD שארפ 52

  • פותח הנושא פותח הנושא udi_b
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

udi_b

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שוב שלום...
אותו מוכר שהמליץ לי על השארפ המליץ להוריי לקנות טלווזיית LCD שארפ 52- lc-52x20e במחיר מצחיק של 12,500 ( המחיר הזול ביותר שמצאתי באינטרנט היה 23500 ...).
ההורים שלי שאלו "האם הם באמת צריכים את זה..." - כיום יש להם טלווזיית מקרן אחורי של טושיבה בגודל 48 אינצ' אשר עושה רושם כגודל האידיאלי למרחק בביתם.
האם למישהו ישנה דעה לגבי דגם זה?
מה לגבי אפשרויות זולות יותר?

שוב, אודה על התייחסותכם...

אודי
 

ההורים שלך צופים רק בערוצים הרגילים בטלויזיה (לא HDTV) ?
 
ההורים והאחים צופים בכל, אני מניח שיצפו גם בערוצי הHD האפשריים בארצנו...
 
משיטוט מהיר בגוגל, עולה המידע הבא: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1FDLC52X20E
כך שזה יותר זול ממה ש"מצאת באינטרנט".
אם הם מתכוונים לצפות גם בערוצי HD, אז זה יכול להתאים - אבל חובה לצפות במסך זה כשהוא מחובר בחנות אל ממיר YES או HOT.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור