LCD LCD פליפס 47PEL8404H לא נדלק

  • פותח הנושא פותח הנושא ramiz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ramiz

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי כבר 4 שנים כמעט טלוויזיה פיליפס 47 אינץ'. לפני כמה ימים היא הפסיקה להידלק, רק נורה אדומה מהבהבת (שני הבהובים).
לקחתי אותה לבדיקה באלקטרה (200 ש"ח רק הבדיקה במעבדה!) ונאמר לי שזה ה-SSB.
הצעת מחיר להחלפה היא: 900 ש"ח.

האם זה שווה את התיקון?
האם אפשר למצוא תיקון זול יותר באופן פרטי? והאם כדאי בכלל באופן פרטי?

אשמח מאוד לעזרתכם.
 

קשה לומר לך לגבי מעבדה טובה יותר או פחות. ביחס לגודל המסך, זה עדיין משתלם יותר מאשר לקנות אחד חדש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור