G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 10/10/08 #1 המרחק שלי 3.5מטר.הסלון בשעות הצהרים פתוח[יחסית]ובשעות הלילה התאורה לא חזקה.השימוש שלי הוא צפייה בשידורים רגילים.אני צריך עזרה
המרחק שלי 3.5מטר.הסלון בשעות הצהרים פתוח[יחסית]ובשעות הלילה התאורה לא חזקה.השימוש שלי הוא צפייה בשידורים רגילים.אני צריך עזרה
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 10/10/08 #2 אם אתה צופה בצהריים, אז ה LCD אמורה להתאים יותר, למרות שפלזמה עדיפה בדרך כלל לשידור רגיל. במרחק הזה הייתי הולך על לפחות 40'' או יותר אם התקציב מאפשר זאת.
אם אתה צופה בצהריים, אז ה LCD אמורה להתאים יותר, למרות שפלזמה עדיפה בדרך כלל לשידור רגיל. במרחק הזה הייתי הולך על לפחות 40'' או יותר אם התקציב מאפשר זאת.