LCD עד 6000


ניר מזרחי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
ברצוני לקנות מסך LCD 42 לסלון ,שמרחק הצפיה הוא כ-3 מטרים.
השימוש שלו יהיה בעיקר בערוצי ספורט,סוני,סרטים רגילים בממיר הדיגיטלי(YES),
ומדי פעם לסרטים בדיוידי.לא מצפה למסכים עם איכות טובה במחיר כזה אבל בכל זאת היתי רוצה לשמוע את העדפותכם לגבי מסך שיספק את צרכיו בתרציב כזה.
המון תודה,אתם עושים פה עבודה נפלאה.
כל הכבוד.
 

אני חושב שפלאזמה בתציב הזה תתאים לך. התקציב דיי נמוך וחבל לקנות מסך עם איכות בינונית -.
אם תוכל להוסיף 350 שקל הייתי ממליץ לך על הפלאזמה החדשה של סמסונג מדגם ps42a450. אני חושב שהיא שווה את התוספת במחיר.
 
מקובל בהחלט.
מה הדגם?
ומה ההבדל בין אל סי די לפלזמה?
 
אני חושב שפלאזמה בתציב הזה תתאים לך. התקציב דיי נמוך וחבל לקנות מסך עם איכות בינונית -.
אם תוכל להוסיף 350 שקל הייתי ממליץ לך על הפלאזמה החדשה של סמסונג מדגם ps42a450. אני חושב שהיא שווה את התוספת במחיר.

בנוגע להבדלים יש כתבה על כך באתר, תחפש במדור כתבות.
 

ניר.בדיק במחיר הזה קניתי לפני שבוע סמסונג lcd40450a .יש לי אותו מרחק צפייה ואותם שימושים.לא משכים שבפלזמה רואים sd יותר טוב(בדוק)ואל תשכח את נושא הצריבה בפלזמה(ראיתי השבוע אצל מישהו לוגו ערוץ הילדים צרוב על פלזמה בת שנה)
 
אני ממליץ לך על טושיבה C3500 REGAZA 42"
 
ניר.בדיק במחיר הזה קניתי לפני שבוע סמסונג lcd40450a .יש לי אותו מרחק צפייה ואותם שימושים.לא משכים שבפלזמה רואים sd יותר טוב(בדוק)ואל תשכח את נושא הצריבה בפלזמה(ראיתי השבוע אצל מישהו לוגו ערוץ הילדים צרוב על פלזמה בת שנה)

gaza איך בדיוק הנושא הזה בדוק? אשמח אם תסביר לי.

הפלאזמה מתאימה יותר גם בגלל הרזולוציה שבדרך כלל יותר נמוכה וקרובה למקור - שידורי טלוויזיה רגילים( SD )באיכות נמוכה, וגם בגלל הטכנולוגיה.

וכמו שבפלאזמה יש את נושא הצריבה, שהולך וקטן עם הזמן ובשידורים רגילים בצפיה בפלאזמה איכותית אני לא בטוח שהנושא קיים, ב-LCD יש את זמן התגובה והתמונה שנמרחת.

ניר, הדרך הכי טובה היא לבדוק זאת בעצמך, לך לחנות מקצועית ותשווה את המסכים שהוצעו לך אחד ליד השני בצפיה בין היתר בשידורי טלוויזיה רגילים ותקבל החלטה.
 

אני מתכוון שבדגמים הטובים של הלסידי איכות הsd לא נופלת מהפלזמה.(חוץ מפיונייר ).אני תכנאי שטח ורואה הרבה דגמים.אבל אני מכבד את הדעה שלך.אשמח אם מישהו יכנס לדיון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור