בשידורי YES רגילים דרך ממיר HD, די וי די, DIVX מחשב נייד שמחובר לLCD
אני מחובר לYES HD יש להם 3 ערוצי HD
ראיתי את שני המסכים בHD וגם בשידורי TV רגילים
כרגע יש לי LCD 32 LG
רכשתי LCD סוני דגם 40T3500 והחזרתי אותה אחרי שבוע, אכזבה התמונה היתה דו מימדית
זה פעם ראשונה שאני רואה LCD עם מסך מבריק כמו פלזמה, זו הסיבה שלא רכשתי אותה בהתחלה, לא רציתי שתהיה לי השתקפות, אבל אחרי הניסיון עם הסוני זה מפריע לי פחות .
אני מחפס תמונה עם עומק, השחור שיהיה שחור
תודה
אם התאכזבת מהסוני אז תתאכזב גם מהסמסונג.
זה בתקווה שכיוונת את הסוני כמו שצריך כי היא מגיעה עם כיוונים זוועה מהחנות.
הפיוניר 428 מצויינת, עם עומק שחור שקשה למצוא במסך אחר (גם לא בסמסונג).
למרות זאת, מה שקובע בסופו של דבר היא חווית הצפיה הכוללת.
כתבת שראית את שני המסכים, איך התרשמת? מה היו ההבדלים שחשת?