LCD סמסונג 40M81B או פלזמה פיוניר 428XD

  • פותח הנושא פותח הנושא REMO
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

REMO

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

אני חדש בפורום

אני מבקש עזרה בבחירה בין שני המסכים

M81B סמסונג או 428 של פיוניר

ראיתי את שניהם ומאד אהבתי את הסמסונג

תודה
 

באיזה תנאים השוות את שני המסכים?
באיזה סוג תכנים תצפו בעיקר?
 
בשידורי YES רגילים דרך ממיר HD, די וי די, DIVX מחשב נייד שמחובר לLCD

אני מחובר לYES HD יש להם 3 ערוצי HD

ראיתי את שני המסכים בHD וגם בשידורי TV רגילים

כרגע יש לי LCD 32 LG

רכשתי LCD סוני דגם 40T3500 והחזרתי אותה אחרי שבוע, אכזבה התמונה היתה דו מימדית

זה פעם ראשונה שאני רואה LCD עם מסך מבריק כמו פלזמה, זו הסיבה שלא רכשתי אותה בהתחלה, לא רציתי שתהיה לי השתקפות, אבל אחרי הניסיון עם הסוני זה מפריע לי פחות .


אני מחפס תמונה עם עומק, השחור שיהיה שחור

תודה
 
נערך לאחרונה ב:
הפיוניר 428 מצויינת, עם עומק שחור שקשה למצוא במסך אחר (גם לא בסמסונג).
למרות זאת, מה שקובע בסופו של דבר היא חווית הצפיה הכוללת.
כתבת שראית את שני המסכים, איך התרשמת? מה היו ההבדלים שחשת?
 

בשידורי YES רגילים דרך ממיר HD, די וי די, DIVX מחשב נייד שמחובר לLCD

אני מחובר לYES HD יש להם 3 ערוצי HD

ראיתי את שני המסכים בHD וגם בשידורי TV רגילים

כרגע יש לי LCD 32 LG

רכשתי LCD סוני דגם 40T3500 והחזרתי אותה אחרי שבוע, אכזבה התמונה היתה דו מימדית

זה פעם ראשונה שאני רואה LCD עם מסך מבריק כמו פלזמה, זו הסיבה שלא רכשתי אותה בהתחלה, לא רציתי שתהיה לי השתקפות, אבל אחרי הניסיון עם הסוני זה מפריע לי פחות .


אני מחפס תמונה עם עומק, השחור שיהיה שחור

תודה

אם התאכזבת מהסוני אז תתאכזב גם מהסמסונג.
זה בתקווה שכיוונת את הסוני כמו שצריך כי היא מגיעה עם כיוונים זוועה מהחנות.
 
אם התאכזבת מהסוני אז תתאכזב גם מהסמסונג.
זה בתקווה שכיוונת את הסוני כמו שצריך כי היא מגיעה עם כיוונים זוועה מהחנות.

מתקין של ישפאר כיוון וגם אני.

מה אתה מציע?
 
הפיוניר 428 מצויינת, עם עומק שחור שקשה למצוא במסך אחר (גם לא בסמסונג).
למרות זאת, מה שקובע בסופו של דבר היא חווית הצפיה הכוללת.
כתבת שראית את שני המסכים, איך התרשמת? מה היו ההבדלים שחשת?

ראשית תודה על ההתיחסות.

ההבדל שחשתי הוא שהסמסונג חדה יותר.

והשאלה שלי בראייה לעתיד הקרוב.

א: האם זה נכון לקחת טכנולוגיה של פלזמה ולא LCD ?

ב: האם זה נכון לא לקחת מכשיר ברזולוצית FULL HD ?

ג:והאם רזולוצית מסך 1080-1920 היא בהכרח תמונה טובה יותר? לי הסבירו שככל שהרזולוציה גבוהה יותר התמונה שתתקבל תהיה טובה יותר.

מה אתה ממליץ ?


תודה
 

א. אין נכון ולא נכון, שתי הטכנולוגיות טובות וישמשו אותך היטב, זה תלוי גם בצרכים שלך.
ב. זה תלוי בגודל המסך ובמרחק הצפיה.
ג. זה מתקשר ישירות ל-ב.
 
גודל מסך 40 אינץ או 42 אינץ.

מרחק צפיה 3 מטר מקסימום

צרכים - סרטים בפורמט DIVX , DVD, צפייה בשידורים רגילים דרך ממיר HD של YES

חיבור מחשב נייד.

מה שחשוב לי זה עומק תמונה וצבע

אני אשאל אותך שוב מה אתה ממליץ ? אולי על חברה או דגם אחר שכדי לי לראות ?

תודה
 
נערך לאחרונה ב:
לצרכים הללו שני המסכים יתאימו.
בחרת בשני דגמים מצויינים, אין לך מה לחפש במקום אחר.
מכאן זה כבר עניין של טעם אישי: יש האוהבים את חדות התמונה של LCD, אחרים יעדיפו תמונה עם אופי "רך" יותר של הפלזמה.
צפה במסכים במגוון תכנים (טלוויזיה, HD ועוד) ותרכוש מה שהעין שלך אהבה יותר.
 

לליאור תודה

אני מקבל את הצעתך, ואבדוק את שני המסכים שוב

אחזור אליך עם תגובות

תודה ושבת שלום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור