D doni36 חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 21/8/11 #1 אחרי 4 שנים שטלויזית LCD שלי מתחילה לזייף קופצת מ AV1 ל AV2 ל HDMI ל S-VIDEO לבד פתאום הווליום עולה ךעיתים זה מסתדר לכמה דקות ואז שוב הכל עולה מה הבעיה ומה מחיר עלות התיקון
אחרי 4 שנים שטלויזית LCD שלי מתחילה לזייף קופצת מ AV1 ל AV2 ל HDMI ל S-VIDEO לבד פתאום הווליום עולה ךעיתים זה מסתדר לכמה דקות ואז שוב הכל עולה מה הבעיה ומה מחיר עלות התיקון
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 21/8/11 #2 המסך בקשר עין עם השלט? אולי ניקוי השלט יעזור... אם לא, מעבדה... כמה עולה? תלוי מה בדיוק הבעיה...