LCD מארה"ב על ממיר הוט HD

  • פותח הנושא פותח הנושא tomerbarel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomerbarel

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
הבאתי מארה"ב LCD של סוני מדגם KDL40S4100. על הטלויזיה כתוב 50/60 HZ. חיברתי אותה לממיר HD של הוט באמצעות כבל HDMI, אבל בכל זאת אני מקבל Invalid Format. מה עליי לעשות?
תודה,
תומר.
 

זה שהיא מקבלת חשמל 50/60Hz לא פותר לך את כל הבעיות.
איזו רזולוציה הגדרת בממיר? האם דרך היציאות האנלוגיות - קומפוזיט, S-VIDEO או קומפוננט יש אות תקין?
 
תודה על התגובה.

השתמשתי באותו ממיר HD עם טלויזיה ישראלית ישנה בחיבור video ולא היתה בעיה. כשאני מנסה לחבר ב- component את ה- LCD לממיר התוצאה היא invalid format, כמו ב- HDMI.

רזולוצית HD של הממיר היתה ב- Auto, בעקבות שאלתך ניסיתי 1080i, וללא שינוי - עדיין invalid format.
 
זה לא עוזר שניסית עם מסך אחר...
חיבור למסך דרך קומפוזיט / S-VIDEO בודק התאמה ל- PAL, חיבור דרך HDMI בודק התאמה לוידאו בתדר 50Hz.
 

בכל החיבורים שניסיתי בין הממיר HD לבין ה- LCD מארה"ב קבלתי אותה תוצאה: invalid format. זה כולל קומפוננט, קומפוזיט ו- HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור