LCD LCD מארה"ב האם יעבוד עם יס והוט?

  • פותח הנושא פותח הנושא ירחמיאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ירחמיאל

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני תושב חוזר רגע לפני המשלוח ואשמח מאד לקבל עזרה המודל המדויק הוא LC-52D65U
הבנתי שהנושא נטחן כבר אבל לא ממש יצאתי ראש
לינק לפרטי הדגם:
http://www.sharp.ca/products/index.asp?cat=30&id=771

תודה רבה מאד...
 

לפי הנתונים שסיפקת, הטלויזיה אינה תומכת PAL, כלומר, לא תעבוד עם ממיר רגיל של יס והוט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור