LCD לעומת LED

  • פותח הנושא פותח הנושא hadas
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hadas

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אני רוצה לקנות טלוויזיה לחדר שינה. אני לא הולכת לראות בה הרבה, רק פעמיים בשבוע פחות או יותר. חיפשתי טלוויזיה יד שניה כיוון שאני לא רוצה להשקיע הרבה ואני לא בררנית באיכות (עד עכשיו היתי רואה במסך מחשב נייד 13" והתרגלתי לזה).
אני מכוונת לגודל של 39-42 " ומצאתי כמה זולות יד שניה אבל כמובן הן LCD. השאלה שלי היא כמה מיושנת הטכנולוגיה הזאת? האם שווה לקנות אותה במחיר זול? או שאין טעם לקנות טלויזיות כאלה כיום.
אודה מאוד לכל עזרה.
תודה מראש,
הדס
 

כל הטלוויזיות הן LCD... רק מה שמכונה LED כולל בגב המסך נורות לד קטנות במקום מנורות פלורוסנט, מה שהופך את המסך לדק יותר ויעיל יותר מבחינת צריכת חשמל.
 
אוקי, תודה על ההסבר :)

ועדיין השאלה עומדת - האם הטלוויזיות ללא נורות הלד הן איכותיות מספיק בשביל להשקיע בסביבות ה600-900 יד שניה (משנת 2010 ) או שכדאי להוסיף השקעה של כאלף שקל ולקנות טלוויזיה עם נורות לד שהן מתקדמות יותר.
בעצם השאלה היא כמה שונה האיכות. כמה יותר טובות הלד מאשר ללא. האם יש הבדל מאוד גדול ונראה לעין.
אודה לתגובה
תדה מראש
 
אין ממש קשר לאיכות התמונה, פאנל ה- LCD בצד הקדמי (זה שקובע את איכות הצבע, זוויות צפיה ועוד) זהה בשתיהן. בטלוויזיות LED מתקדמות יש מנגנונים דינמיים לשיפור הניגודיות והצבע השחור, אבל זה ממילא מעבר לתקציב שלך. טלוויזיה חדשה בגודל 40" את יכולה לרכוש במחיר שנע סביב 2,000 ש"ח וזה שווה לדעתי, במיוחד שאת לא יכולה לנבא אורך חיים עתידי של טלוויזיה משומשת בת חמש שנים.
 

אז אם אין הבדל באיכות בין האופציות שלי, אתה מציע לקנות חדשה רק בגלל שאי אפשר לדעת עוד כמה זמן תעבוד זאת שבת חמש שנים? לא סביר שתחזיק לי עוד חמש שנים?
 
במשומשת לא תוכלי לדעת כמה זמן היא עבדה בפועל ואי אפשר לצפות כמה זמן היא תחזיק, אולי כן ואולי לא. במקרה של תיקון, כבר יעלה לך כמה מאות שקלים (בהנחה שפאנל המסך לא יתקלקל ואז אין מה לעשות איתו).
 
אמרו לי שאפשר להכנס להגדרות ולראות כמה זמן עבדה. זה נכון?

אפשר להיות יותר ספציפים - אתה יודע משהו על הדגם הזה: mag innovision BJ37FHD
 

אפשרי רק דרך תפריט טכנאים, לא התפריט הרגיל.
זה מסך סיני פשוט, לא פאר היצירה.
 
את זאת ספציפית אני יכולה לקנות ב900. משתלם?
 
37"
 

לא יודע, לא ראיתי אותה, כך שאני לא יכול לשפוט לגבי איכות התמונה. תבקשי לחבר אותה לערוצים 2 ו- 10 וגם לתכני HD. השאלה היא איך המסך הזה מתפקד גם בחיבור למחשב.
 
במחירים הנמוכים שיש היום למסכים אין שום טעם, בטח לא היגיון, לרכוש יד שנייה.
יד שנייה רוכשים מותגי עלית שעלו ממון רב. גם אז צריך להיזהר.
 
תודה על התגובה.
למה אין היגיון? לא חשוב לי שתהיה הטלוויזיה הכי חדשה וחדה. רק שתעבוד ויראו טוב. למה לא לחסוך 1000 וקצת שח?
 

כי אם תקני משהו משומש שיתקלקל עוד שנה, אז הכסף הלך. ואם את מתכננת להחזיק אותה לכמה שנים טובות, אז עדיף לרכוש משהו איכותי יותר.
 
למסכים היום אין אורך חיים ארוך כמו שהיו לטלויזיות הגדולות (CRT ) של פעם.
אל תצפי שמסך בן 5 שנים יעבוד כמו צריך עוד 5 שנים....
אם את רוצה מסך ל 5 שנים ומעלה, עדיף לקנות חדש מסדרה נמוכה (כלומר, ללא כל מיני תוספות כמו SMART , או תלת מימד) של פירמה סבירה (גם פה עדיף לא לקחת no name שעלול להחזיק לך לא יותר מתקופת האחריות....).
למשל פיילוט שמוכרים אותה על המשקל...
 
טוב אז די השתכענתי. תודה לכולם על התגובות והעזרה.
אחרי סינון הגעתי לשתי האופציות האלה:
Toshiba 40L2550
Samsung UE40J5100

מישהו יודע להמליץ איזו כדאי?
או אחת אחרת עד 2000 שח?

תודה מראש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור