LCD לממיר הדיגיטלי החדש

  • פותח הנושא פותח הנושא eranmore
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranmore

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,
כידוע בעוד פחות משבוע קנייה של ממיר דיגיטלי בעלות חד פעמית של 400 שח תאפשר קליטת 5 ערוצים (בהם 1,2,10) באיכות גבוהה, וללא תשלום חודשי להוט או ליס.
יש לי כרגע טלויזיית CRT ואני מעוניין לקנות את הממיר הדיגטלי ובמקביל טלויזיית LCD טובה
(בתקציב של עד 10,000 שח).
- האם טלויזיה Full HD רלוונטית, או שפורמט השידור הוא ברזולוציה נמוכה יותר באופן שייגרם עיוות או איכות נמוכה?

בטלויזיה אין שימוש במשחקים למיניהם, אלא בעיקר צפיה בערוץ 2/10, ופה ושם סרטי DVD. על איזה תכונות של הטלוויזיה להקפיד בהקשר הזה?

המון תודה!
ערן
 

יש הרבה אור שמש בחדר שבו אתה מתכוון לשים את הטלויזיה החדשה?
 
מציע לך בחום חום חום , לוותר בזמן הקרוה על קניה זו אם אתה מתכוון לראות ערוץ 2 ו 10 בעיקר.
זה שהממיר דיגיטלי לא אומר כלום.
לפי הביקורות כרגע האות המשודר זוועתי.
 
השידורים עדיין לא החלו , והאות המלא ישודר רק ב- 2.8 , אז למה לספר שהאיכות לא טובה ?
מרחק צפייה ? גודל מסך רצוי ? סרטים מהאינטרנט ? SD או HD ? חדר מואר או חשוך ?
 

בהמשך לתגובות - פרטים נוספים ולינק אקטואלי

תודה לכל העונים!
המסך שמתאים לגודל החדר הוא 39-42 אינץ'. אם HD לא יוצר בעיה מבחינת הפחתת איכות התמונה של השידור הדיגיטלי, אני מעדיף כבר לקנות HD.
החדר מואר בבוקר, אבל אפשר להתגבר על ידי סגירת התריסים, ככה שזה לא מהווה בעיה.
אשמח לתגובות

פורסמה הבוקר בדה מרקר כתבה בנושא הממירים הדיגיטיליים לכל המעוניין:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090728_1103261
 
פרט נוסף

לגבי סרטים - מדי פעם סרטים מהאינטרנט בפורמט Divx
שוב תודה על העצות!
 
תקציב מכובד
תשקול פלזמה 42 אינש עם 1080P
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור