LCD ליד חלון

  • פותח הנושא פותח הנושא vasyhov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vasyhov

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
האם יש בעיה אם להעמיד מסך LCD מול חלון. הבית ממוקם קרוב לים. ישנה רוח מכיוון הים. אני יודע שעם השנים זה כן משפיע על טלויזיות CRT. אבל מה עם LCD. המסכים אלה יותר אטומים או אולי יותר חסינים לזה.
מישהו תודה.
 

מסך מול חלון לא מומלץ לחווית הצפיה בגלל השתקפויות, במסך LCD זה אמנם פחות בעייתי מול פלזמה , אבל זה עדיין מציק בעין, לכן מומץ לצפות עם חלון סגור / וילון.
לגבי לחות מהים, היא משפיעה על כל מכשיר חשמלי, קשה לומר באופן כללי על מסכי LCD, חלק מהדגמים אטומים יותר, אחרים פחות אבל אין סטטיסטיקה פומבית בנושא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור