LCD LCD לא מזהה את הממיר בעזרת SCART TO S VIDEO

  • פותח הנושא פותח הנושא ZIVFROM7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ZIVFROM7

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את הכבל
חיברתי לממיר את הSCART ולטלוויזיה את הSVIDEO והעברתי למצב S VIDEO בטלוויזיה לא רואים כלום !!!! גם לא בשום מצב אחר
רבק בא לי כבר לבכות שבוע שלם אני נתקע עם החרא הזה רוצה כולה לראות טלוויזיה בנחת וכל פעם משהו חדש
הבנתי שצריך להגדיר את היציאות למרות שזה לא כתוב במדריך ואין לי מושג איך עושים את זה
מישהו אולי יכול לעזור?
 

דיברתי עכשיו עם הוט הנציגה עברה איתי כל מיני שלבים כמו חיפוש ידני וכל מיני כאלה
אמרה לי שרק יכול להיות שהכבל לא תקין אין משהו אחר
עכשיו הקטע הוא שאין לי פשוט מושג מה אני עושה מחר זה ערב חג והחנויות נסגרות מוקדם ואני יכול לנסות להחליף את הכבל לאותו סוג רק לחברה שונה שזה עלול גם לא לעבוד
אני יכול גם לבקש עזרה מניופאן השאלה היא אם הם יכולים לעזור לי ולא לשלוח טכנאי עוד 100 שנה
 
חיברת בינתיים כבל קומפוזיט? (ליציאה הצהובה בממיר).
 
סידרתי
קניתי כבל ב89 שקל זה עובד דיברתי עם הוט כידי לסדר תיאום וזה נעשה דרך הטלפון במהרה

עכשיו שאלה אחת אחרונה מבטיח: כשאני מחבר את הדיסק קשיח החיצוני דרך כניסת הUSB אני העברתי אליו אתמול קטע HD וגם תמונה של HD, ניסיתי לראות את האיכות וזה לא ממש היה HD התמונה הייתה מתוחה ואיכות גרועה והסרט לא פעל עם הוראת שגיאה
אי אפשר להגדיר רזולציה, אמרו לי כי צריך משהו ספק כוח חיצוני לדיסק קשיח כי שהוא מחובר דרך USB אין מספיק זרם חשמל, זה נכון? חיבור של דיסקאוןקיי רגיל כזה סטיק יכול לעבוד במקרה זה?
 

נערך לאחרונה ב:
למה חיברת, אל המסך? באיזה מסך מדובר?
בכל מקרה, לא תוכל לנגן קובץ HD, רק קבצים ברזולוציה של עד 720X576
 
כן כאילו יש בטלוויזיה (LCD) כניסת USB ולשם אני מחבר את הדיסק קשיח עם כבל של USB
הטלוויזיה חדשה והיא HD READY אז למה אי אפשר לצפות??
ככה זה גם בשאר הדברים כאילו אם אני קונה הוט HD או פלייסטיישן 3?
 
ההגבלה היא רק דרך כניסת USB עבור דיסק און קי.
אם תחבר ממיר HD או PS3 תוכל בהחלט להנות מ- HD.
אני מניח שאתה מדבר על מסך של LG ?
 

אמ אוקיי קיים בשוק מתאם אוליי שאני יכול לחבר מצד אחד USB ומצד שני HDMI כידי שאני יוכל לחבר לטלוויזיה דרך החיבור של הHDMI?
ולא אני מדבר על האייר L32K1 חדשה חדשה בשוק שנת 09 עם USB וקורא כרטיסי זיכרון
 
אין קשר לצורת החיבור.
כאשר אתה מחבר דרך USB, אז התוכנה שמריצה את הסרט נמצאת בטלויזיה, התוכנה הזאת אינה מסוגלת לנגן קבצי HD.
אתה צריך מכשיר / נגן / מחשב שיריץ את הסרטים הללו ורק ישלח אותם למסך.
כלומר, את הכונן החיצוני / דיסק און קי, אתה צריך לחבר אל מחשב או סטרימר ומשם למסך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור