E eshdan חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 11/11/07 #1 רכשתי LCD טושיבה A3000 בגודל 37" ואני מתלבטת האם להחליף לדגם אחר של טושיבה C3000 או סמסונג באותו גודל מדגם R ששמעתי שהוא הדגם המשופר והמוצלח ביותר, מה דעתכם? תודה לכולם.
רכשתי LCD טושיבה A3000 בגודל 37" ואני מתלבטת האם להחליף לדגם אחר של טושיבה C3000 או סמסונג באותו גודל מדגם R ששמעתי שהוא הדגם המשופר והמוצלח ביותר, מה דעתכם? תודה לכולם.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/11/07 #2 שלום, כמה זמן יש לך אותו? האם חסר לך משהו באיכות התמונה?