LA37B530

  • פותח הנושא פותח הנושא cordoba30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cordoba30

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
יש מבצע בהוט ב3600 שקל ב36 תשלומים ושלוש שנים אחריות
סמסונג דגם חדש LA37B530 זה במקום סדרה A 550
מה דעתכם שווה ?
האם יש המלצה למשהו אחר ?
מישהו המליץ על הפנסוניק 37 ישנה יותר

השימוש כמו של כולם הרבה כבלים מעט סרטים
 

אני יכול להגיד לך שה B530 יותר טוב מכל בחינה מה A550. תברר בהוט אם האחריות שהם נותנים היא של סמליין/מיניליין. אם לא זה פשוט לא שווה.
 
היום ראיתי בחנות את ה530 החדשה ובשידורי טלויזיה איכות ירודה כמו הקודמות
או אולי בגלל שיש 10 מסכים על ממיר אחד השידור ירוד ?
 
השאלה היא איך היא היתה בהשוואה לאחרות שחוברו באותו אופן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור