C cordoba30 חבר אתר הודעות 22 מעורבות 0 נקודות 0 22/8/09 #1 יש מבצע בהוט ב3600 שקל ב36 תשלומים ושלוש שנים אחריות סמסונג דגם חדש LA37B530 זה במקום סדרה A 550 מה דעתכם שווה ? האם יש המלצה למשהו אחר ? מישהו המליץ על הפנסוניק 37 ישנה יותר השימוש כמו של כולם הרבה כבלים מעט סרטים
יש מבצע בהוט ב3600 שקל ב36 תשלומים ושלוש שנים אחריות סמסונג דגם חדש LA37B530 זה במקום סדרה A 550 מה דעתכם שווה ? האם יש המלצה למשהו אחר ? מישהו המליץ על הפנסוניק 37 ישנה יותר השימוש כמו של כולם הרבה כבלים מעט סרטים
Roi232 אוהב את התחום הודעות 277 מעורבות 0 נקודות 16 23/8/09 #2 אני יכול להגיד לך שה B530 יותר טוב מכל בחינה מה A550. תברר בהוט אם האחריות שהם נותנים היא של סמליין/מיניליין. אם לא זה פשוט לא שווה.
אני יכול להגיד לך שה B530 יותר טוב מכל בחינה מה A550. תברר בהוט אם האחריות שהם נותנים היא של סמליין/מיניליין. אם לא זה פשוט לא שווה.
C cordoba30 חבר אתר הודעות 22 מעורבות 0 נקודות 0 26/8/09 #3 היום ראיתי בחנות את ה530 החדשה ובשידורי טלויזיה איכות ירודה כמו הקודמות או אולי בגלל שיש 10 מסכים על ממיר אחד השידור ירוד ?
היום ראיתי בחנות את ה530 החדשה ובשידורי טלויזיה איכות ירודה כמו הקודמות או אולי בגלל שיש 10 מסכים על ממיר אחד השידור ירוד ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/8/09 #4 השאלה היא איך היא היתה בהשוואה לאחרות שחוברו באותו אופן.