ר רוני חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 25/11/09 #1 שלום. יש דגם אמריקאי שמיובא לארץ בשם ELITE. אני מבקש לדעת באם הוא בכלל מתאים לשימוש בישראל מבחינת מתח החשמל ושיטת השידור. תודה.
שלום. יש דגם אמריקאי שמיובא לארץ בשם ELITE. אני מבקש לדעת באם הוא בכלל מתאים לשימוש בישראל מבחינת מתח החשמל ושיטת השידור. תודה.
M michael123 חבר משקיען הודעות 9,853 מעורבות 1,467 נקודות 113 25/11/09 #2 אם הוא מיובא, אז כנראה מתאים.