KDL-40HX800 SONY LED 3D אך המסך הנ"ל?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomerbro
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomerbro

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לקבל הערות על המסך הנ"ל.

האם הוא עדיף ע"פ סמסונג 8000D ?

תודה
 

זה מסך שמגודר 3D READY ואתה צריך לרכוש עבורו תוספת של משדר ומשקפי תלת מימד בכדי לצפות בתכנים כאלו.
זהו מסך EDGE LED, כלומר, נורות ה- LED ממוקמות במסגרת, אבל יש שליטה על עמעום מקומי, מה שמייעל את מנגנון הניגודיות.
סמסונג D8000 הוא דגם חדש של סמסונג, מהסדרות הגבוהות ביותר (נדמה לי שהגבוה ביותר ב- LED), עם קישוריות רשת ויכולת ניגון דומה לזה של סטרימר, לגבי איכות התמונה, צריך לבדוק בפועל.
 
D8000 עדיפה עליו בכול פרמטר אולי חוץ מהSD
יש לה מקלט לויני HD
מקלט גרעני ויכולת הקלטה
יש לה לגרסה אמרקאית את מעבד התמונה המשופר+
קיצור מסך חלום שכול אחד היה חולם שהיה לו
 
תודה לכם.

לD8000 יש מקלט לוויני וכו' ?
 

מה תעשה עם מקלט לוויני ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור