Judder בסמסונג 42Q91

  • פותח הנושא פותח הנושא zilbermm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zilbermm

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
היי,

הפלזמה מחוברת דרך 3 RCA פשוטים לDVD Pioneer DV410
מהתחלה הבחנתי בתופעה שמופיעה לפעמים בעיקר בתנועה אופקית בזמן צפייה בסרטי DVD, ולעיתים יותר רחוקות בתנועה באופן כללי.
מישהו נתקל בתופעה? יש מה לעשות?

תודה
 

האם הכוונה ב- "שלושה RCA" היא לחיבור קומפוננט ?
JUDDER בתנועה אופקית היא תופעה נפוצה, אם זה לא משהו מאוד בולט לעין אזי לא מדובר בתקלה.

מנגנוני 100HZ החדישים במסכים אמורים לטפל בתופעה זו.
 
לא קומפוננט, 3 RCA ישנים שמצאתי, לא קשורים אפילו אחד לשני.
ניתן לעשות משהו במסך הקיים?
 
מה סוג היציאה בו מחובר ה-DVD מחובר?
האם זאת יציאת הקומפוזיט (צהובה) או קומפוננט (אדום . ירוק . כחול)
 

קומפוננט, אבל לא בכבל קומפוננט. כבל RCA רגיל.
אם אני לא טועה יש הבדל בעכבה.
 
לא נראה לי שזה קשור.
בחיבור למקורות וידאו אחרים זה לא קורה?
 
אין מקורות אחרים. יש לי רק אנטנת RF פשוטה, לא HOT ולא YES.
 

קשה לענות לך, התיאור שנתת כללי מדי.
שוב, התופעה נפוצה למדי ואינה ייחודית, מצד שני, אולי משחק בפרמטרים של עיבוד הוידאו במסך ישפיע על חלק מהתופעה, נסה לבטל חלק מהאופציות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור