In Israel

  • פותח הנושא פותח הנושא Murciano
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Murciano

אוהב את התחום
הודעות
86
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם !

מה המרכיבים כדי לדעת שטלוויזיה תעבוד בישראל

הדברים הבסיסיים שאני יודע זה: וולט: 240V בישראל

Hz: 50Hz בישראל

ואם רוצים לצפות בשידורי טלוויזיה ו-DVD אז צריך שיהיה PAL

אז אם יש עוד דברים...

ואם מישהו מוכן להסביר לי מה זה טיונר ומה זה HZ HKS וכל הדברים האלה...

אז תודה
 

אכן צדקת לגבי הנתונים (אם כי נכון יותר לומר 220V).

טיונר אנלוגי כבר פחות רלוונטי בימינו (במיוחד למי שמחובר ל- יס או כבלים)
 
???

220V (Y)

אבל לא הבנתי כ-ל-ו-ם
 
וגם לא הסברת לי מה Hz & Hks ומה זה טיונר

ואם יש עוד דברים בנוסף למה שכתבתי !?!?
 

טיונר מיועד לחיבור אנטנה חיצונית או ממיר כבלים אנלוגי, שוב, לא ממש שימושי בימינו.
50Hz הוא סוג השידור בישראל (60Hz בארה"ב).
זה יכול להופיע בצורה של PAL (בשידור סטנדרטי של היום) או 1080i/50 בשידורי HD שאוטוטו יתחילו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור