ifi iDAC

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נוריאל

אוהב את התחום
הודעות
165
מעורבות
80
נקודות
28
ממיר ומגבר אוזניות ברמה נהדרת!
אין צורך בחשמל, מתחבר ישירות למחשב (או שרת מוזיקה) דרך כבל USB (מצורף),
ויוצא לאוזניות, או בחיבור RCA ישירות למגבר.
קומפקטי ותופס מעט מאוד מקום.

חדש לגמרי באריזה סגורה!
800 ש"ח בלבד.
054-2901166

P10106-000943.jpg
 

תמונות מצורפות

  • P10106-000943.jpg
    P10106-000943.jpg
    KB 84.4 · צפיות: 258
נערך לאחרונה ב:
צליל דינמי, שקוף ומפורט. תענוג!
 
שני מכשירים באחד: ממיר מצוין ומגבר אוזניות חזק!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור