Hitachi L42X01

  • פותח הנושא פותח הנושא snake7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

snake7

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
הי
אוקי לפני קנייה ואיכשהו ננעלתי על המסך הנ"ל
FHD במחיר יחסית נמוך אבל במחיר של מסך HD טוב (לדוגמת 42WD1)

מרחק 3 מטר, טלויזיה רגילה ומחשב חצי חצי

שאלתי היא למי שיש לו את המסך הנ"ל
האם יש תמיכת NR בכניסת הVGA ובHDMI

בנוסף איך ניראת טלויזיה רגילה?
ראיתי בחנות והיה נראה בסדר אבל עדיף לדעת בתנאי אמת

למישהו יש רעיונות למסך HD טוב בטלויזיה עד מחיר 7000.
אני יודעת שהHITACHI עולה יותר אבל הוא כבר FHD, למרות שאני לא סגורה שאני זקוקה לFHD
 

האם צפית בחנות במסך מחובר לממיר הוט או יס ?
כמה דגם זה יקר מ- 7,000 ש"ח ? השאלה היא מול איזה מסכים הוא עומד בתקציבו.
 
ממיר של יס
ולי יש הוט אנלוגי, (כנראה יהיה פחות טוב)
בסלון חללית ובbigbox המחיר הרשמי שלו הוא 9.5 עדין לא הלכתי כדי לנסות להוריד.
השאלה אם בכלל זה שווה את זה, או שיש מסך HDR במחיר נמוך יותר שיעשה עבודה טובה גם בטלויזיה וגם במחשב.
בהתחשב שאין לי תכני FHD (ואם המסך שאני אקנה לא יהיה יקר אז אין בעיה עוד כמה שנים להחליף)
 
הטלויזיה הזו נמכרה בבסט ביי ב-7 . איכות התמונה בה טובה ואיכות השחור מצאה חן בעייני.
מה שכן הייתה מן תופעה כזו שהתמונה בשידורי SD "קפצה". ראיתי את זה בשתי תצוגות והמוכרים טענו שזה בגלל שזה מחובר דרך מתאם ובחיבור נורמלי לממיר זה לא קורה. (אני לא יודע אם זו תופעה מוכרת או מקרית ואם זה באמת נפתר בחיבור ישיר לממיר).
עם זאת הדגם הזה כבר דיי ותיק. אני לא בטוח שהוא תומך ב- NR.
שימי-לב שאם את יכולה למתוח את התקציב ה-LA40A650 של סמסונג נמכרת היום סביב 9.5 ואין מה להשוות ביניהן.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור