HITACHI L37X01A

  • פותח הנושא פותח הנושא דני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דני

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
2
נקודות
18
c3500 רציתי לקנות טושיבה 37
במחיר טוב HITACHI L37X01A המוכר שכנעה אותי לקנות
? מישהו יש נסיון עם הטלוזיה הזו
 

אם שכנעה אותך אז זה אומר שקנית כבר?
 
לא לא קניתי.
אני לא יודע לעשות ?
 
באיזה מחיר הציעו לך?
מה הצרכים שלך? (יותר צפיה בכבלים? יותר DVD ? משחקים? חיבור למחשב? )
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור