LCD Hisense 50K610: מסך נראה מרשים ביוטיוב וזול משמעותית ממתחריו...דעתכם?

  • פותח הנושא פותח הנושא shaby
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaby

אוהב את התחום
הודעות
67
מעורבות
0
נקודות
8
שלום!

אני בחיפושי מסך.
אני לא צופה כבד, אך אם כבר - אז כבר.
התקציב: עד 3000ש"ח.

אני יכול לקנות את ה-Hisense 50K610 במחיר ממש זול (2600 כולל הובלה).
האם ישנה סיבה "לחשוש" מכך שזה אינו "מותג" (למרות שביננו, מדובר ביצרן סיני מאד גדול).
ראיתי אותו בטיוב וזה נראה מרשים.
כולל 3D וכמובן SMART TV.

מה דעתכם?
האם ה- SMART צפוי בהכרח לסבול מ"מחלות ילדות" משום שאולי Hisense פחות משקיעים ב-QA?

אני לא מצפה פה לאיכות של על של "רולס רויס"...השאלה היא אם לאיכות טובה ניתן לצפות?

אם יש הצעות טובות יותר בטווח ה-3000 - אשמח לשמוע.

אשמח לשמוע דעותיכם!
 

השאלה היא איך איכות התמונה בפועל, צריך לראות את המסך בעיניים בחנות.
 
איכות התמונה נראתה סבבה.
כלומר, לא זכור לי שהיתה גרועה או טובה במיוחד.
יכול להיות שצריך ללכת לראות שוב.
 
איכות התמונה נראתה סבבה.
כלומר, לא זכור לי שהיתה גרועה או טובה במיוחד.
יכול להיות שצריך ללכת לראות שוב.
אחי תקרה תגובות מהאתר הזה ותחפש בעוד אתרים ותחליט. לפי מה שאני קראתי היא נשמעת טלוויזיה טובה ואפילו עד מאוד.
http://hometheater.about.com/b/2013...0m-series-ledlcd-tvs-products-of-the-week.htm
 

התגובות בסה"כ חיוביות...
מדברים שם על איזה רעש רקע מינורי... אך כזה שניתן להשקטה אם מעבירים למצב medium או high.

אגב: קצב רענון של 100Hz זה בסדר?
 
נערך לאחרונה ב:
שלום!

אני בחיפושי מסך.
אני לא צופה כבד, אך אם כבר - אז כבר.
התקציב: עד 3000ש"ח.

אני יכול לקנות את ה-Hisense 50K610 במחיר ממש זול (2600 כולל הובלה).
האם ישנה סיבה "לחשוש" מכך שזה אינו "מותג" (למרות שביננו, מדובר ביצרן סיני מאד גדול).
ראיתי אותו בטיוב וזה נראה מרשים.
כולל 3D וכמובן SMART TV.

מה דעתכם?
האם ה- SMART צפוי בהכרח לסבול מ"מחלות ילדות" משום שאולי Hisense פחות משקיעים ב-QA?

אני לא מצפה פה לאיכות של על של "רולס רויס"...השאלה היא אם לאיכות טובה ניתן לצפות?

אם יש הצעות טובות יותר בטווח ה-3000 - אשמח לשמוע.

אשמח לשמוע דעותיכם!


שלום לך .

על איכות התמונה אתה מוכן להתפשר ?!
מה לגבי אמינות המוצר .והאחריות .

ממליץ לך לעשות שוב חושבים לפני הרכישה .
 
היי,
אני לא "קיצוני" בעניין הזה.

ליד אותה טלוויזיה היו טלוויזיות פנסוניק במחירים הרבה יותר גבוהים...האיכות שם היתה טובה יותר.
אך לא הרגשתי שזה מפריע לי.
כלומר - אני חושב שאני מוכן להתפשר...

אני כן מוכן להתפשר על עם/ללא SMART...ובכך לקנות מסך 47-50 (עדיף 50) של אחת מהחברות הגדולות.
אם יש לכ/ם המלצה על 47/50 של אחת מהחברות הגדולות בתקציב של עד 3500ש"ח (משם אני מנסה להוריד לכיוון התקציב שלי)
אשמח לשמוע!

מה לגבי ה-SHARP LC50LE450 ?

Panasonic THL50EM5

Toshiba 50L2300

LG 47LN542Y

Philips 50PFL3088H

LG 50LN5404

LG 47LS460Y

Samsung UA50F5000
 

היי,
אני לא "קיצוני" בעניין הזה.

ליד אותה טלוויזיה היו טלוויזיות פנסוניק במחירים הרבה יותר גבוהים...האיכות שם היתה טובה יותר.
אך לא הרגשתי שזה מפריע לי.
כלומר - אני חושב שאני מוכן להתפשר...

אני כן מוכן להתפשר על עם/ללא SMART...ובכך לקנות מסך 47-50 (עדיף 50) של אחת מהחברות הגדולות.
אם יש לכ/ם המלצה על 47/50 של אחת מהחברות הגדולות בתקציב של עד 3500ש"ח (משם אני מנסה להוריד לכיוון התקציב שלי)
אשמח לשמוע!

מה לגבי ה-SHARP LC50LE450 ?

Panasonic THL50EM5

Toshiba 50L2300

LG 47LN542Y

Philips 50PFL3088H

LG 50LN5404

LG 47LS460Y

Samsung UA50F5000


במידה ושם המשחק הוא תקציב . אז תרכוש את המסך המתאים לך .
לדעתי מסך לא רוכשים כול יום . ולכן אני עדיין בדעה שכדאי לרכוש מותג איכותי שיכלול אחריות בין 3-5 שנים מלאות של היבואן הרשמי .

בהצלחה (ורד)
 
היי,
החלטתי סופית ללכת על Hisense 50K610.
היא עדיין יצאה זולה יותר גם אל מול דגמי 50" ללא סמארט.
האיכות נראית מרשימה (ראיתיה בתצוגה) והיא באה עם 3 שנות אחריות מלאות.
תודה רבה.
 
מהיכן רכשתה מעוניין גם אבל דורשים 3500 שח במחסני חשמל
 

צר לי.
אך זה מחיר שניתן בהנחה מיוחדת לנכים (אני ביניהם).
וגם לא באופן גורף.
פשוט חבר (שגם כן מוכר כנכה) קיבל את ההנחה ואני גם כן ניצלתי זאת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור