Hisense הייסנס LTDN65K680XWAU3D ?

  • פותח הנושא פותח הנושא shlomom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shlomom

אוהב את התחום
הודעות
120
מעורבות
11
נקודות
18
האם מישהוא התנסה (ליאור?). אני יודע שזו חברה סינית אבל מסתבר שהיא יצרנית המסכים מס 2 בעולם.
יש להם דגם אמריקאי 50" 4K שנמכר בוולמארט ב 600$ !!!
הדגם ה 65" 4K (ראה דגם בכותרת) נמכר בארץ ב 9K +.
מה עדיף זאת או סמסונג 65H6400 בעוד 1000 ש"ח רק FHD?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור