shlomom
אוהב את התחום
- הודעות
- 120
- מעורבות
- 11
- נקודות
- 18
האם מישהוא התנסה (ליאור?). אני יודע שזו חברה סינית אבל מסתבר שהיא יצרנית המסכים מס 2 בעולם.
יש להם דגם אמריקאי 50" 4K שנמכר בוולמארט ב 600$ !!!
הדגם ה 65" 4K (ראה דגם בכותרת) נמכר בארץ ב 9K +.
מה עדיף זאת או סמסונג 65H6400 בעוד 1000 ש"ח רק FHD?
יש להם דגם אמריקאי 50" 4K שנמכר בוולמארט ב 600$ !!!
הדגם ה 65" 4K (ראה דגם בכותרת) נמכר בארץ ב 9K +.
מה עדיף זאת או סמסונג 65H6400 בעוד 1000 ש"ח רק FHD?