Hisence - 42" W58- דעתכם?

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
http://hisenseil.co.il/pdf/lcd58_42.pdf

שלום לכולם,

מה דעתכם על הטלבזיה הזו?

טווח צפיה 2.7 מטר,
בעיקר תכנים ממיר DVB-T ותכנים מאינטרנט באיכות 240p- 480p

מעוניין לחבר אליה מחשב נייד לצפיה בתכנים מהמחשב.

אשמח לתשובות במהרה
יש לי אפשרות למחיר אטרקטיבי מאוד.
 

נערך לאחרונה ב:
אין מישהו שיכול לסייע???
אני צריך להחזיר תשובה בהקדם.
תודה
 
מה המחיר של המסך?
 
ברשותך לא אציין את המחיר "האמתי", נמוך מ 1500 שקלים.
השאלה האם הוא מתאים לשימוש שאני מחפש??
 

מתאים? כן. לא בטוח שמספיק איכותי.

אבל אם זה התקציב ואהבת את המסך? אין הרבה חלופות בתקציב כזה.
 
איזה תכונה חסרה למסך לשידור איכותי יותר בשימוש של הצגת תכנים מהמחשב?
או ממיר DVB-T
 
נסה לראות את המסך הנ"ל מול מסכים אחרים (בשידורי טלוויזיה)כגון פנסוניק,LC,סמסונג וכד'
ותבין לבד.

אם אתה לא שם לב להבדלים? (יש כאלו שלא מרגישים) לך עליו בכיף.
 

הבעיה שהשידורים שאני הולך לצפות בהם הם מתוך ממיר DVB-T, לאפשר לי לראות שידורים כאלו בחנות זה לא ממש אפשרי.
כנל לגבי בדיקה של צפיה בתכנים ממחשב באיכויות של 240p-480p
:(
 
זה לא משנה-צפייה של שידורי טלוויזיה (יס או הוט) תיתן לך את אותה תוצאה
 
עופר תודה על ההתייחסות.
אני אסביר שוב.
אין לי ממיר של יס ולא של הוט וגם לא יהיה!
אני יודע שהאיכות של צפיה בממיר DVB-T טובה יותר מצפיה בממיר "רגיל" של חברות הכבלים.

ובכל מקרה חשבתי שחשוב לנסות חיבור מחשב, בכדי לראות תוצאה "בשטח".
אבל לעשות זאת בחנות לא ממש אפשרי.

ואני לא ממש יודע איך יראה מסך מחשב על מסך הטלבזיה הזה.
תודה
 

לא צריך להסביר,אני הבנתי אותך בתחילה

גם לי אין יס/הוט -זה בסדר. לגבי איכות? יש ערוצים שיש עדיפות, ויש
ערוצים שלא,אבל לא זה העניין.

אומר זאת שוב,לך לחנות שיש בה כמה מסכים כולל Hisence
בקש לצפות בתכנים טלוויזיה ?(יס הוט) בכל חנות יש חיבור כזה
זה ייתן לך אינדיקציה לאיכות המסך ואיך הוא יתמודד מול תכני טלוויזיה
האיכות שתקבל שם תהיה זהה לאיכות DVB-T,יש?
 
אני לא מציע לקנות מסכים לא ממותגים היטיב עם אתה לא אדופיל ואין לך עין חדה המסך אמור להספיק לך אבל על תצפה לאיכות מזהירה
 
נערך לאחרונה ב:
עופר,
תודה על הסיוע, אתה מכיר חנות שמוכרים זה את המותג הזה? (אזור חדרה).

מתן, האם הייסנס אינו מותג מוכר? אין לי שאיפה ל Top of the line.
 

לא מצטער,אני לא מכיר. ראיתי בכמה חנויות חשמל את המסך
לא התלהבתי
 
הנססניס הוא לא חברת מדבקה אבל לא חברה מכוכבדת רווח שלכם כפי 4 ויותר מהרווח של סמסונג וגם גודל החברה אבל איכות המוצרים מתחת לגול ביקורת ולכן ממליץ לקנות כבר את סמסונג C530
גודל 40 אנטיש שתציע איכות הרבה יותר טובה
 
מתן תודה על העצה.
יש לי פשוט הזדמנות לרכוש את המסך הזה במחיר מיוחד (כנראה פחות מ 1000 שקלים).
 

עם הצעה היא פחות 1000 שקל כדי לך לקפוץ על המצחעיע היות ואתה לא מעונין באיכות רצינית ותרוצה כמה שיותר גדול תקבל תהצעה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור