רמקולים Hi-Mid in your face - Opera quinta SE


YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,936
מעורבות
476
נקודות
83
אין רמקול שהוא טוב לכל הסגנונות, אם היה אז היה סוף לשדרגת, רמקול טוב ככל שיהיה תמיד יישמע חרא בחלק מהסגנונות ויישמע מעולה בחלק, זה עניין של פשרה.
האופרה עגלגלים נוטים למידריינג באופן מובהק, הפוקל זה יותר קצוות, תלוי למה אתה מתחבר.
דאק לא ישנה לך כלום וחבל על הכסף אלה אם כן יש לך צורך בחיבור מחשב (שמחייב דאק בנפרד).

מה שאתה כותב מצביע על חוסר ניסיון שלך
לעבוד עם רמקול בעל power handling גבוה
ומגבר בעל זרם גבוה, רמקול כזה מנגן כל מוזיקה
מרוק כבד ועד מוזיקה קאמרית וכל מה שביניהם,
זו הסיבה שרמקולי יוקרה כבדים בנוים לטלפיות
עם תכונות הנ"ל אלה רמקולים שלדעתך לא
קיימים?
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,491
מעורבות
516
נקודות
113
הרמקולים של ה "ביוקר" נקרא להם, מחייבים ציוד בהתאם, וגם אז התוצאה טובה בזאנר מסויים ופחות טובה בזאנר אחר, רמקולי יוקרה כבדים כמו שאתה קורא להם, עם ציוד מתאים תוכל לקבל תוצאה טובה אבל עדיין, לא בכל הסגנונות, זה שהם יקרים וכבדים, זה לא אומר כלום, השאלה מה תוכל להוציא מהם, איך וכמה יעלה לך, טעות של מתחילים לחשוב ש מה שיותר יקר וכבד הוא מה שמתאים לי כי הוא יקר וכבד.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,936
מעורבות
476
נקודות
83
הרמקולים של ה "ביוקר" נקרא להם, מחייבים ציוד בהתאם, וגם אז התוצאה טובה בזאנר מסויים ופחות טובה בזאנר אחר, רמקולי יוקרה כבדים כמו שאתה קורא להם, עם ציוד מתאים תוכל לקבל תוצאה טובה אבל עדיין, לא בכל הסגנונות, זה שהם יקרים וכבדים, זה לא אומר כלום, השאלה מה תוכל להוציא מהם, איך וכמה יעלה לך, טעות של מתחילים לחשוב ש מה שיותר יקר וכבד הוא מה שמתאים לי כי הוא יקר וכבד.

משה,
תשובה כזו עונה אחד שאין לו מה להפסיד ;)
עצם העובדה שאתה טוען שרומקול על
אין לו בהכרח היכולות לנגן כל מוזיקה בצורה כובשת,
רק מצביעה שמעולם לא היה לך מערכת כזו,
וזה לא בושה אולי בעתיד תשנה את דעתך,
בנתיים תשאל את את נמר,שלמה זבידה,
את אלדר(שניצל) אני כניראה לא מספיק מוכר
למרות שאני חבר משקיען.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,491
מעורבות
516
נקודות
113
כנראה שהצדק איתך יוסי, בהצלחה.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אני שוב חושב שמדובר עם רמקול עם נצילות גבוהה מידי לחדר כזה, שמעתי גרנד מצה (עם "צדי" כי באיטלקית שני Z מבטאים כך ו'מצה' או 'מצו' זה חצי ומשם זה התגלגל למילה 'מזה' באוכל כפי שמבוטאת בלבנט) שהם בערך עם אותה נצילות ואפילו יותר קטנים ואי אפשר היה לפתוח ווליום בכמה מגברים שנוסו, בלי שיפוצץ את האוזן, חפש רמקול אחר.
לידידי יש רמקולים כמו שלך בדיוק ואני מבקר אותו מידי פעם כשהוא עורך ניסויים שונים במערכת, תמיד נוכחת אצלו טיפה צעקנות במיד ווקאל הגבוה לא משנה איזה רכיב וכבילה הוא מנסה, זה הרמקול חביבי.
 

נערך לאחרונה ב:

אוהד11

צוות האתר
הודעות
541
מעורבות
250
נקודות
63
אני גם עברתי לא מעט מגברים עם הרמקולים האלו שנמצאים אצלי בחלל של 3.5 על 4 אבל פתוח מצד אחד.
נשמעו אצלי יפה עם כל מיני מגברים, ללא שום צעקנות אבל הכי יפה עד כה, עם מונובלוקים מנורות 845 של יוניסון (24 וואט).
פירוט רב וקולות אנושים וכלים אקוסטיים נשמעים נפלא וכך רוב הסגנונות, מוסיקה מהירה פחות בגלל ההגברה.
(כשבא לי, אני מחבר מונובלוקים טרנזיסטוריים לשבוע שבועיים משתולל קצת ומחזיר חזרה)
אין טיפת צעקנות במיד היי או בכלל.
מוזמן לשמוע.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
"אבל פתוח מצד אחד"

היא רק שכחה לומר לי שהיא נראית לחלוטין כמו אישה פרט ל...

הם באמת רמקולים מוצלחים אבל הם חייבים שרשרת מעולה לפניהם אחרת ישמעו כמו רמקולים של...אופרה, תן להם מזון איכות והם ממש טובים ועדיין דיאנה קרול תשיר פורטה ברג'יסטר גבוה וזה כואב באוזן, אולי רק לכאלה שסובלים גם מטוויטרים קרמיים...
 
נערך לאחרונה ב:

אוהד11

צוות האתר
הודעות
541
מעורבות
250
נקודות
63
"אבל פתוח מצד אחד"

היא רק שכחה לומר לי שהיא נראית לחלוטין כמו אישה פרט ל...

הם באמת רמקולים מוצלחים אבל הם חייבים שרשרת מעולה לפניהם אחרת ישמעו כמו רמקולים של...אופרה, תן להם מזון איכות והם ממש טובים ועדיין דיאנה קרול תשיר פורטה ברג'יסטר גבוה וזה כואב באוזן, אולי רק לכאלה שסובלים גם מטוויטרים קרמיים...
לא טענתי שזה אותו גודל של חלל.
לי לא כואב באוזן בשום צורה וממש לא צעקני. נעים מאוד, מפורט ומיד יפהפה כמו שאמור להישמע רמקול של אופרה..(אבל לא אומר שאין חסרונות).
משודך למונובלוקים smart 845
ופרה mystery של יוניסון
גם אתה מוזמן.
 

נערך לאחרונה ב:

972lior

אוהב את התחום
הודעות
258
מעורבות
124
נקודות
43
כל הרכיבים שלך מונחים על ארון עץ, במקרה דומה לקחתי מערן לוחות שיכוך שעשו עבודה מאד טובה באיזון חלק מהתדרים.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
1,999
מעורבות
1,078
נקודות
113
אני שוב חושב שמדובר עם רמקול עם נצילות גבוהה מידי לחדר כזה, שמעתי גרנד מצה (עם "צדי" כי באיטלקית שני Z מבטאים כך ו'מצה' או 'מצו' זה חצי ומשם זה התגלגל למילה 'מזה' באוכל כפי שמבוטאת בלבנט) שהם בערך עם אותה נצילות ואפילו יותר קטנים ואי אפשר היה לפתוח ווליום בכמה מגברים שנוסו, בלי שיפוצץ את האוזן, חפש רמקול אחר.
לידידי יש רמקולים כמו שלך בדיוק ואני מבקר אותו מידי פעם כשהוא עורך ניסויים שונים במערכת, תמיד נוכחת אצלו טיפה צעקנות במיד ווקאל הגבוה לא משנה איזה רכיב וכבילה הוא מנסה, זה הרמקול חביבי.

אין קשר בין נצילות גבוהה לגודל חדר.
יש קשר בין איזון טונאלי של רמקול לאיזון טונאלי של מגבר/ חדר.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
באמת? אם החדר קטן ואי אפשר לשמוע בעוצמה גבוהה ואפילו בינונית והרמקול נציל בצורה כזאת שאי אפשר לעבור את ה 2 בכפתור הווליום המגבר לא מגיע לתחום העבודה האופטימלי שלו ואז יש נטיה לפתוח יותר ווליום ונהיים חרשים.
טעות רווחת היא לקחת רמקולים רצפתיים מאוד נצילים לחדר קטן מתוך מחשבה שיהיה אפשר לשמוע את כל הספקטרום עם דינמיות מבלי "לפתוח" את המגבר.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,490
מעורבות
399
נקודות
83
באמת? אם החדר קטן ואי אפשר לשמוע בעוצמה גבוהה ואפילו בינונית והרמקול נציל בצורה כזאת שאי אפשר לעבור את ה 2 בכפתור הווליום המגבר לא מגיע לתחום העבודה האופטימלי שלו ואז יש נטיה לפתוח יותר ווליום ונהיים חרשים.
טעות רווחת היא לקחת רמקולים רצפתיים מאוד נצילים לחדר קטן מתוך מחשבה שיהיה אפשר לשמוע את כל הספקטרום עם דינמיות מבלי "לפתוח" את המגבר.
אז עושים שני דברים:
א. טיפול אקוסטי
ב. מגבר מתאים לרמקולים נצילים שיעבוד בתחום האופטימלי שלו.

אצלי זה עובד כך. בולט בעיקרבמעבר בין triode ל ultralinear כאשר במצב triode צריך להרים משמעותית את הכפתור מעבר ל 2. הטיפול האקוסטי מאפשר לך להרים משמעותית את הווליום ולהנות מהרמקולים כמו שצריך.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
אין קשר בין נצילות גבוהה לגודל חדר.
יש קשר בין איזון טונאלי של רמקול לאיזון טונאלי של מגבר/ חדר.
באמת? אם החדר קטן ואי אפשר לשמוע בעוצמה גבוהה ואפילו בינונית והרמקול נציל בצורה כזאת שאי אפשר לעבור את ה 2 בכפתור הווליום המגבר לא מגיע לתחום העבודה האופטימלי שלו ואז יש נטיה לפתוח יותר ווליום ונהיים חרשים.
טעות רווחת היא לקחת רמקולים רצפתיים מאוד נצילים לחדר קטן מתוך מחשבה שיהיה אפשר לשמוע את כל הספקטרום עם דינמיות מבלי "לפתוח" את המגבר.


נראה לי ששניכם לא רחוקים אחד מהשני, פשוט gds לא כתבת את המובן מאליו (כי הוא מובן מאליו) שרמקול נציל הכוונה עם מגבר שלא מתאים לו מבחינת עוצמה. מן הסתם רמקול נציל עם מגבר של 10 וואט לא יהווה בעיה בחדר קטן.
אגב זה לא כזה רמקול נציל בסה"כ 91db
מנסיוני בחדרים ממוצעים יכול לעבוד היטב עם מגברים של 20 וואט בקלאס A אבל אולי בחדר קטן אפשר עוד פחות, בתלוי באקוסטיקה וכולי.
בכל מקרה הוינסנט 238 נראה כמו חיבור בעייתי לרמקול הזה 60 וואט קלאס A ו 200 וואט ב 8 אוהם, 400 וואט ב 4 אוהם
על רמקול כזה בחדר כזה זה יכול להיות בעייתי ולפחות לדעתי הוא נחות מאוד ברמה לעומת הרמקולים האלו, זו בהמה די חזקה אבל לא מאוד מעודנת.
הייתי נפטר ממנו וממש לא מהרמקולים ומביא מגבר הרבה יותר צנוע בהספק ובאיכות שתהיה ראויה לרמקולים המעולים האלו (ביחס למחירם). כמובן על בסיס האזנה.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
1,999
מעורבות
1,078
נקודות
113
באמת? אם החדר קטן ואי אפשר לשמוע בעוצמה גבוהה ואפילו בינונית והרמקול נציל בצורה כזאת שאי אפשר לעבור את ה 2 בכפתור הווליום המגבר לא מגיע לתחום העבודה האופטימלי שלו ואז יש נטיה לפתוח יותר ווליום ונהיים חרשים.
טעות רווחת היא לקחת רמקולים רצפתיים מאוד נצילים לחדר קטן מתוך מחשבה שיהיה אפשר לשמוע את כל הספקטרום עם דינמיות מבלי "לפתוח" את המגבר.

דווקא היופי ברמקול נציל אמיתי עם מגבר מנורות למשל, מעוט וואטים בקלאס א, זו הפתיחות והדינמיות בווליום נמוך.
אכן חייבים להתאים מגבר נכון לרמקול נציל כאשר מרחק הישיבה הוא 2 מטר, נאמר.
אבל לקבוע שאי אפשר לשמוע עם רמקול נציל בחדר קטן זה ממש לא נכון.
אם זה היה נכון, השוק היפני למשל לא היה כל כך מפותח ופורה ברמקולים נצילים!
הם שומעים בחללים קטנים עד צנומים ,לרב עם רמקולים כגון 92db+ JBL , Tannoy, Fostex
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,936
מעורבות
476
נקודות
83
באמת? אם החדר קטן ואי אפשר לשמוע בעוצמה גבוהה ואפילו בינונית והרמקול נציל בצורה כזאת שאי אפשר לעבור את ה 2 בכפתור הווליום המגבר לא מגיע לתחום העבודה האופטימלי שלו ואז יש נטיה לפתוח יותר ווליום ונהיים חרשים.
טעות רווחת היא לקחת רמקולים רצפתיים מאוד נצילים לחדר קטן מתוך מחשבה שיהיה אפשר לשמוע את כל הספקטרום עם דינמיות מבלי "לפתוח" את המגבר.

הטעות היא, שבחדר קטן לא מטופל אקוסטית
כל מערכת תשמע רע עד רע מאוד
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,936
מעורבות
476
נקודות
83


כזה... למשל.

כזה נשמע מעייף לא נעים ובווליום גבוה.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אתה מוזמן אלי לחוויה מוסיקלית שונה.
מה יש אצלך ?
שמעתי לא מעט מערכות... מהטובות בארץ. ויצא לי לשמוע גם בחו"ל.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור