בשבוע הבא מתקינים אצלי ממיר HDMAX וגם קנייה של פלזמה 50 אינץ
איזו פלזמה עדיפה בקבלת תמונה איכותית יותר, היכן הצפייה תיהיה מהנה יותר?
בין פנסוניק 50PV80 לבין 50PH11
הבנתי שלשניהם יש אותו פנל וההבדל היחידי הוא במעבד תמונה (16BIT ב-PV80 ו-18BIT ב-PH11 )
האם באמת זה אותו מסך או עדיין איכות תמונה שונה בין אחת לשנייה?
יש לציין שיש לי מערכת קולנוע ביתי וחשיבות של טיונר ורמקולים מובנים לא משמעותי עבורי.
מה שחשוב לי באיזו פלזמה חווית הצפייה טובה יותר.
המון תודה מראש
ליאור
איזו פלזמה עדיפה בקבלת תמונה איכותית יותר, היכן הצפייה תיהיה מהנה יותר?
בין פנסוניק 50PV80 לבין 50PH11
הבנתי שלשניהם יש אותו פנל וההבדל היחידי הוא במעבד תמונה (16BIT ב-PV80 ו-18BIT ב-PH11 )
האם באמת זה אותו מסך או עדיין איכות תמונה שונה בין אחת לשנייה?
יש לציין שיש לי מערכת קולנוע ביתי וחשיבות של טיונר ורמקולים מובנים לא משמעותי עבורי.
מה שחשוב לי באיזו פלזמה חווית הצפייה טובה יותר.
המון תודה מראש
ליאור