hd

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
: בדקתי בכמה אתרים לגבי התקן hd בפלזמות שצריך להיות 1280-720 לפחות.אני מעונין לקנות פלזמה מדגם סמסונג a450 42 .ההתקן שלה 1024-768 .זה בכלל משמעותי.:
 

התקן בודק את מספר השורות לגובה, כך שהמסך עומד בתקן מבחינה זו.
מספר הטורים (פיקסלים לרוחב) הוא אמנם 1024 ולא 1280, אבל בפועל, יש לא מעט מסכי פלזמה עם הרזולוציה הזו והם מציגים תמונת HD טובה מאוד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור