G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 13/10/08 #1 : בדקתי בכמה אתרים לגבי התקן hd בפלזמות שצריך להיות 1280-720 לפחות.אני מעונין לקנות פלזמה מדגם סמסונג a450 42 .ההתקן שלה 1024-768 .זה בכלל משמעותי.:
: בדקתי בכמה אתרים לגבי התקן hd בפלזמות שצריך להיות 1280-720 לפחות.אני מעונין לקנות פלזמה מדגם סמסונג a450 42 .ההתקן שלה 1024-768 .זה בכלל משמעותי.:
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 13/10/08 #2 התקן בודק את מספר השורות לגובה, כך שהמסך עומד בתקן מבחינה זו. מספר הטורים (פיקסלים לרוחב) הוא אמנם 1024 ולא 1280, אבל בפועל, יש לא מעט מסכי פלזמה עם הרזולוציה הזו והם מציגים תמונת HD טובה מאוד.
התקן בודק את מספר השורות לגובה, כך שהמסך עומד בתקן מבחינה זו. מספר הטורים (פיקסלים לרוחב) הוא אמנם 1024 ולא 1280, אבל בפועל, יש לא מעט מסכי פלזמה עם הרזולוציה הזו והם מציגים תמונת HD טובה מאוד.