S spunkil חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 11/9/09 #1 שלום, אני מנגן סרט ה USB עם כתוביות בעברית והטלביזיה לא קוראת אותם.. (קוראת את הקובץ אבל הכתוביות דפוקות) יש דרך לסדר את זה? דרך אגב.. הסרט הוא Pineapple.Express ממש קורע!! תודה, ליאור
שלום, אני מנגן סרט ה USB עם כתוביות בעברית והטלביזיה לא קוראת אותם.. (קוראת את הקובץ אבל הכתוביות דפוקות) יש דרך לסדר את זה? דרך אגב.. הסרט הוא Pineapple.Express ממש קורע!! תודה, ליאור
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/9/09 #2 בררת עם שירות הלקוחות של היבואן ניופאן?