FULL SCART?

  • פותח הנושא פותח הנושא gal75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
היי,
איך אדע אם המסך שלי, בעל 2 כניסות סקארט, אם הן FULL או לא?
:מבולבל:

תודה
 

תקרא בחוברת של ה TV... :)

אצלי לפחות (פיליפס 7762) זה היה כתוב בחוברת
 
אם היה כתוב לא הייתי שואל כמובן.
37LC43 של LG.
מישהו? יש דרך לדעת?
 
הבדיקה פשוטה - מגדירים בממיר אות RGB ורואים באיזה סקארט הוא עובר.
 

הגדרתי אות RGB והוא עובר בשניהם אם אני לא טועה, פשוט הייתי בטוח שגם אם אני מגדיר
בממיר RGB, והכניסה לא FULL, הוא עדיין יציג לי לפי קומפוזיט.
אני מניח אם כך שלא כך הדבר?
 
יש לא מעט מסכים בהם כל הסקארטים הם FULL
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור