FULL HD

  • פותח הנושא פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור,האם מסכים שפתאום צצים לך בפרסום כ FULL HD ,וזולים יותר ממסך שקניתי HD READY של SONY (KDL40P3000 ,כמו פלאזמה FULL HD של היטאצי ,מעידים בהכרח על טעות בבחירה או בשיקול ?:O
 

ממש לא, רזולוציה היא רק פרמטר אחד מרבים שמרכיבים איכות תמונה.
 
תודה רבה,אפשר להסתחרר לגמרי מההיצע בשוק.גם לאחר שקנית!:מבולבל::כועס:
 
מעבר לנושא איכות התמונה, גם בנושא הסטאנדארטים אין לך כל מה להצתער. שידורי ה HD בארץ, אפילו המעט שישנם הם באיכות 1080i, או 720P כנ"ל גם בארה"ב ואירופה. זה אומר שגם טלויזיה ישראלית, וגם סדרות HD שתוריד באינטרנט, מתאימות "בול" לטלויזיה שלך. יתרה מכך, עד שספריות ה די וי די בארץ יציעו, באופן סדיר,את כל הסרטים ב1080P יקח מינימום שלוש שנים. כמובן שעד אז גם מי שקונה היום את הטלויזיות ה"חדישות" שהזכרת, יבין שהשוק המשיך לזוז קדימה וה 50 אינצ' 1080P זה כבר "פאסה". אקיצר, הכל קישקושי בגרוש. תהנה!
 

אכן, גם HD Ready יספק הנאה מלאה ממגוון תכנים לשנים הבאות.
לא לשכוח שזו גם פונקציה של גודל מסך ומרחק צפיה.

לגבי זה:
תודה רבה,אפשר להסתחרר לגמרי מההיצע בשוק.גם לאחר שקנית!:מבולבל::כועס:


אכן, זו הבעיה בתחום זה שמספק קצב מסחרר של דגמים חדשים.
הפיתרון הטוב ביותר, לאחר קניה, הוא להנות ממה שקנית ולהשלים עם העובדה ש-"דקה וחצי" לאר רכישת המוצר, כבר יוצאים אחרים - חדשים יותר.
זה תמיד יקרה, ללא קשר לדגם הספציפי אותו תרכוש.
 
תודה רבה לכם,חברי פורום יקרים!אני באמת נהנה מהמסך וממגוון החיבורים והאפשרויות שהוא מציע...המשיכו כך!!!!(Y):P:):D
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור