LCD FUJICOM

  • פותח הנושא פותח הנושא davdav
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

davdav

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי לפני כשנה וחצי טלוזיה LCD תוצרת FUJICOM דגם LC3201 עם אחריות לשנתיים
לפני כחודש הופיע פס דק לגובה המסך שלחתי את הטלוזיה ליניר מערכות היבואן הרשמי
הם כמובן התנערו "מהצריבה" זה לא במסגרת האחריות ...לטענתם צפינו בטלוזיה יותר מידי בפורמט 3X4 מיותר לציין שלא צפינו בפורמט הנ"ל לא קונים מסך 32" בשביל לצפות ב- 20" כמו כן לא מצוין בתעודת אחריות שום אזהרה לגבי צפיה בפורמט מסוים
אני מתכוון לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות
 

צריבה ב- LCD ?...
 
נשמע הזוי !!!!
כסת"ח ????
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור