FUJICOM FULL HD FJ4201W

  • פותח הנושא פותח הנושא שחר סידי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שחר סידי

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום,
אני קורא את הכתבות שלך ונדהם מהידע.
שאלה מקצועית,מחר בבוקר אמורים להתקין אצלי את המסך הזה.
http://fujicom.co.il/Web/Catalog.asp...ctCategory=108
קיבלתי מתנה. אך המרחק שלי הינו קצת פחות מ-3 מטרים
3 שאלות האם כדאי ללכת על מסך 37 אני לא אצטרך להוסיף.
והאם כדאי לשנות לפלסמה ולא LCD גם כאן לא אצטרך להוסיף.
והאם כדאי לקחת את ה-FULL HD
הצפייה שלי היא לטלויזיה YES רגיל וחיבור למערכת הסטריאו ולמחשב
תודה,
שחר
 

תודה, יש כאן עוד הרבה כותבים מוכשרים...

האם כל הדגמים עליהם אתה כותב הם תוצרת FUJICOM ?
 
כן. זו מתנה שקיבלתי. ואני יכול לבחור איזה דגם שאני רוצה וגודל.
 
למרחק 3 מטרים, גודל 42" בהחלט יכול להתאים, אם כי שידורי טלוויזיה יראו קצת יותר טוב על 37" (הבעיות בשידור פחות בולטות).
גם על פלזמה, סביר להניח שהשידורים יראו יותר טוב, אבל קשה לשפוט מבלי שראיתי אף אחד מהדגמים במציאות.
מאידך, לחיבור והצגת מחשב, דגם ה- LCD FHD הכי יתאים.
 

תודה על תגובתך המהירה. יש לציין שגם אני במציאות לא ראיתי אף אחד מהדגמים וגם אין לי הכרות עם החברה הזו.הסתכלתי במפרט של 2 סוגי ה-LCD 42 שלהם והם דיי דומים כמובן חוץ מהרזולוציה ועם 6.5ms.באתר שלהם יש דגם של 37 אינטש גם עם נתונים מרשימים FUJICOM FULL HD FJ3701W.מה דעתך? מקסימום אקח את ה-42 ואחבר לצפייה בטלויזיה דרך ה-S וידאו בשביל YES לצפייה טובה יותר.
 
הפיתרון שהצעת הוא בסדר, רק שמתוך ניסיון, רק צפיה במסך במציאות תביא לתשובה המדוייקת... נתונים לא מגלים הכל (לדוגמא, הם לא מספרים איך יתמודד מעבד הוידאו של המסך עם שידורי הטלוויזיה).
קשה ובד"כ לא רצוי לרכוש מסך מבלי לראות אותו קודם בעיניים.
 
גם הפעם צדקת,אכן המתקין הגיע לביתי היום וההחלטה הייתה ש-LCD 37 FULL HD יתאים יותר והשידור בה יותר טוב.
ולכן הוחלט להמתין לשבוע הבא כשהמסך יגיע ואז נתקין אותה.
רציתי שתדע ותודה בשלב זה.
 

אחלה, תתחדש, נשמח לשמוע דיווח על התוצאה הסופית.
 
ובכן הפעם חזרתי עם דיווח סופי. בחירת מסך 37 אינטש הייתה הבחירה הנכונה. איכות התמונה טובה מאד. את המסך חיברתי למגבר והשתמשתי ביציאות הטובות ביותר לממיר של YES.הוספתי חיבור DVI-HDMI מהמחשב לטלויזיה ואני מרוצה מאד מהקיים. הופתעתי לטובה מאיכות הטלויזיה.תליתי את המסך על הקיר כ-85 ס"מ לגובה. בינתיים אין טענות בשום פרמטר.
 
נערך לאחרונה ב:
נראה שעשית עבודה טובה
אשמח לראות תמונה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור