fostex t60rp מדהימות!! רף חדש של תמורה למחיר

  • פותח הנושא פותח הנושא stam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stam

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
88
נקודות
28
התחדשתי בfostex t60rp והאמת שנדהמתי איך אוזניות שלא עולות יקר כלל נשמעות מדהים גם ביחס לאוזניות יקרות משמעותית!!!מה דעתכם?
 

איך אתה מניע אותן?
 
עם נגן ענתיקה שעובד מעולה!! shozy alien+ .הן באמת חייבות הגברה מעולה והנגן הזה עושה עבודה טובה.
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה.
 

עוד שבוע בערך מגיע מוצר קצת "ישן" EarStudio Es100 Mkii - הממזר הקטן הזה נשמע מעולה ואפילו מסוגל לדחוף את הפוסטקס T60 בלי שום בעיה!! ועוד נשאר כח.
פרסום בקרוב.
 
עוד שבוע בערך מגיע מוצר קצת "ישן" EarStudio Es100 Mkii - הממזר הקטן הזה נשמע מעולה ואפילו מסוגל לדחוף את הפוסטקס T60 בלי שום בעיה!! ועוד נשאר כח.
פרסום בקרוב.

יש לי אותו
אחלה מכשיר , אחלה איכות
חובה לכל בעלי הטלפונים ללא חיבור אוזניה
 
תכלס אין על המוצרים הישנים והטובים.הshozy שלי אמנם חסר פיצרים לחלוטין אבל מבחינת סאונד הוא פשוט מופלא!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור