FLUX HI FI ודואר ישראל

  • פותח הנושא פותח הנושא ARIMAR
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ARIMAR

עוסק בתחום
הודעות
765
מעורבות
121
נקודות
43
תפסיקו להתלונן על דואר ישראל !!!!
1f642.png
:-)

משלוח שיצא מגרמניה 24/10 , הגיע לארץ כעבור 10 ימים

ועכשיו הגיע אלי ....

יותר מחודשיים להגיע מנתב"ג לפ"ת .....

בקיצור .... חזר למלאי FLUX HI FI
משלוח פלוקס.jpg


מנקה המחט האולטראסוני - הניקיון האולטימטיבי למחט הפטיפון.
flux 3.jpg


750 שח

איסוף מפ"ת

ארי 0544756126

— ‏‏מרגיש/ה ‏משועשע‏.
 

תמונות מצורפות

  • משלוח פלוקס.jpg
    משלוח פלוקס.jpg
    KB 137.9 · צפיות: 221
  • flux 3.jpg
    flux 3.jpg
    KB 33.9 · צפיות: 215
אני מחכה לשני תקליטים כבר חודש.
(גרמניה, סין).
אבל... אין יאוש בעולם.
: -)
 
אתמול קיבלתי CD שעשה את דרכו מאנגליה במשך חודש וחצי. עוד אחד שהוזמן ביחד איתו ממוכר אחר עדיין מבושש להגיע...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור