DVI IN BIOS

  • פותח הנושא פותח הנושא daniwell
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniwell

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חבר'ה יש לי בעיה ואני מקווה שתוכלו לעזור לי
כשאני עושה ריסט למחשב אני לא רואה כלום על המסך ורק כשהווינדוס וויסטה עולה אני רואה אותה
המסף מחובר בDVI.
ככה שאם אני רוצה לבחור אופשרויות BOOT כלשהן או להכנס ל BIOS
אין לי אפשרות אחרת חוץ מלחבר את הכבל D-SUB הרגיל
איך אני פותר את זה?

תודה מראש דניאל
 

תשאל את זה בפורום תוכנה יעזרו לך.
 
לא עונים לי שם... אולי מישהו פה יודע?
 
זה כרטיס מסך ONBOARD או רגיל? (או שיש לך במקביל?)
 

לא... כרטיס המסך שברשותי הינו
ATI X800 GTO2
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור