dlp tv

  • פותח הנושא פותח הנושא רן צדקה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רן צדקה

אוהב את התחום
הודעות
57
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
האם כדאי לקנות מסך מסוג זה ?
 

איפה נתקלת בזה בארץ?
 
באתר יד 2 !
האם יש למסך חסרונות כלשהם לעומת מסכי LCD ?
 
ביררת מה רזולוציית המסך? מה בנוגע לאמינות, אחריות...
 

עדיין לא ביררתי לגבי הרזולוציה.
לגבי אמינות... מדובר במוצר של SONY .

למעט הרזולוציה , האם יש למסכים מסוג זה חסרונות לעומת מסכי ה - LCD ?
 
יש במסך הזה מנגנון מכני, גלגל צבעים מסתובב ומערכת מראות מורכבת יחסית, זה לא מערכת "פאסיבית" כמו במסכי LCD או פלזמה.
הטכנולוגיה הזו נדירה במסכי טלוויזיה ומעט מאוד יצרנים משתמשים בה, למשל מיצובישי בארה"ב.
 
האם המנגנון המכאני מקצר את אורך חיי המסך או גורם לתקלות תדירות יותר... ?

תודה ליאור !
 

לא יודע לומר לגבי אמינות, אבל, בזמנו, פרסמנו באתר סקר שנגע באמינות של מסכי פלזמה, LCD וטלוויזיות עם הקרנה אחורית שיצאו אחרונות מבחינת אמינות.
 
טוב ,תודה.
כנראה שאני ימשיך לחפש ...:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור