DISK ON KEY כמקור למסכי LCD, מבקש לשמוע התרשמויות

  • פותח הנושא פותח הנושא מנטה ריי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מנטה ריי

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
מוצא חן בעיניי הפתרון הזה וחוסך את הצורך המיידי לחבר מחשב למסך.

ראיתי שמסכי LG מסדרת SCARLET תומכים באופציה הזאת (כולל תמיכה בכתוביות בעברית),
להבדיל מסכי PHILIPS יודעים רק להקרין תמונות ומוסיקה.

אלו מסכים נוספים תומכים בשיטה זה?
האם הדבר נוח?
ייתכן וזה יהיה בתקופה הקרובה המקור היחיד שלי למסך.
נראה לי שזה גם פתרון אופטימלי מבחינת חיבורים, במקום להעביר את האות.
המידע המלא נמצא דיגיטלית במסך.

בחנויות המוכרים מגלגלים עיניים לגבי שאלה כזו, ובאתר כמו זאפ אין קרטיריית מיון כזאת.

המון תודה לעוזרים
 

בינתיים רק ל- LG יש תמיכה בוידאו ואפילו תרגום בעברית.
הבנתי שבמסכי סמסונג הבאים זה גם אמור להכנס אבל לא יודע תזמון ומחירים עדיין.
 
תודה רבה על התגובה,

האם זה נכון להגדיר את איכות התמונה שתתקבל בחיבור USB בניגון תכני DIVX/DVD
כמקבילה לחיבור HDMI - בשניהם מגיע כל המידע הדיגיטלי ללא איבודים למסך ?
 
זה אכן חיבור דיגיטלי, אבל מלכתחילה, איכות הסרטים ב- DivX איננה גבוהה במיוחד (זה לא HD).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור