DIGITOWN

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
איך יתכן שלא מציגים בתערוכה בחודש הבא את LG ואת PANASONIC???
 

מגיע ברור על אפך ועל חמתך :-)
 
יאללה, נפגש בכיף :בעד:
 

לשאלתך, התערוכה דחוסה במציגים, כל החדרים מלאים ומי שהגיב מהר להזמנה שלנו להציג, תפס חדר. עכשיו אנחנו כבר לא יכולים לזרוק מציג כי מישהו אחר רוצה... אולי בפעם הבאה.
 
דיגיטאון
יש שעות לארוע?
תודה
 

בהחלט, בין 11:00 בבוקר ל- 22:00 בלילה.
 
ראשית, כל הכבוד על האירוע - כבר רכשתי כרטיס ומצפה לזה.
האם תפרסמו רשימת מציגים?
 
נפרסם את רשימת המציגים ונפרט מה יש בכל חדר.
 

2 כרטיסים כבר יש ביד,
עכשיו מנסה "לעורר" כמה סטלנים ,
ולסחוב אותם איתי...
 
לשאלתך, התערוכה דחוסה במציגים, כל החדרים מלאים ומי שהגיב מהר להזמנה שלנו להציג, תפס חדר. עכשיו אנחנו כבר לא יכולים לזרוק מציג כי מישהו אחר רוצה... אולי בפעם הבאה.
אפשר להוסיף אוהל בדשא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור