DELL2408 מסך מחשב התיעצות לפני קניה

  • פותח הנושא פותח הנושא zeevkat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zeevkat

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ולילה טוב
ברצוני לקנות את המסך הנ''ל ולפני הרכישה רציתי לדעת אם משהוא יודע היכן אפשר לראות אותו בתצוגה באיזור הדרום
אני מתגורר בדימונה אין לי בעיה להגיע לאיזור ב''ש ובכלל באיזור דרום
והאם יש אותו למשהוא מחברי האתר כאן ? אם כן האם יש את תופעת ה-"GHOSTING"
תודה מראש!
 

קצת קשה לראות את המסך הזה בתצוגה (גם באיזור המרכז).
האם קראת שאמורה להיות לו בעיית GHOSTING? אם זכור לי נכון, זו בעיה שנצפתה בגרסאות הראשונות של הדגם הקודם ונפתרה אח"כ.
 
לא שידוע לי אבל יכול להיות שמישהוא נתקל בבעיה הזו כי בדגמים המשופרים של הגירסה הקודמת 2407HC גם היה אך לא לכל המסכים
תודה בכל מקרה על התשובה
אולי בכל זאת מחברי האתר יש משהו שיודע ומכיר חנות שיש בו את המסך בתצוגה
תודה שוב
 
אני מכיר את המסך ולא נתקלתי בבעיה הזו...
 

לא הייתי קונה את המסך הזה.
 
לא הייתי קונה את המסך הזה.

אפשר לדעת למה?
 

יש לי 2407 וחוץ מטקסט לא רואים בו כלום טוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור