Deep bass resonance

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rainbird

אוהב את התחום
הודעות
262
מעורבות
52
נקודות
28
הי

יש מצב לנגן את הקטע הנ"ל בלי רזוננס מעצבן בתדרים המאוד נמוכים ?

https://tidal.com/track/138678361
 

זה חלק בלתי נפרד ממה שהתכוונה ההפקה שתשמע, אם היה לך "רכב של החברה" עם 6 סאבים של 18 אינצ' ומגברים של 7,000 וואט היית יכול לשמח/להרעיד את כל השכונה/עיר עם הלהקה הזאת.

ולעצם העניין, חוץ מלחתוך את תחום הבס הסופר נמוך עם אקוולייזר או Tone Control אין בידך לעשות כלום.

.......ובמחשבה שניה Tone Control לא מתאים כל כך מאחר והוא חותך תחום די רחב של הבס בעוד שבאקווליזר אתה יכול לפקס על "התדר המעצבן" כהגדרתך.
 
נערך לאחרונה ב:
זה קטע פולני חחח, תתקדם הלה.

פולני או רומני לא משנה ... לסגנון הנוכחי של ההיפ הופ מה שנקרא בלעז TRAP יש נוכחות די מסיבית של באסים בתדרים נמוכים
אפשר למצוא הרבה דומאות במוזיקה העכשווית (Drake, Future, Weeknd)
השאלה האם ניתן להתמודד עם זה באמצעות מגבר טוב או לחילופין טיפול אקוסטי בסלון

גילוי נאות - אני לא ממש חובב של המוזיקה הזו אבל מדי פעם בא לי...
 

נערך לאחרונה ב:
בהנחה שבשאר סוגי המוסיקה אתה מרוצה מהמערכת שלך אז אתה צריך להשתמש בפתרון שהצעתי רק למוסיקה זו ובשאר הזמן לכבות אותה.

אם אינך מרוצה מהבס גם בשאר הסגנונות אז אתה צריך לשקול טיפול אקוסטי או החלפת הרמקול.

אתה במקרה עם מגבר הספק שפופרתי "חלשלוש" ? .......יכול להסביר את התופעה של בס נמוך מאוד שמברבר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור