[TABLE="class: forumline, width: 100%"]
[TR]
[TD="class: left-row2, width: 100%, bgcolor: #DEE3E7"][TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]במהלך חודש יולי הייתי באותו מצב. בדקתי באתרים מקומיים וגם אתרי חו"ל . זה כלל כניסה לחנויות ובדיקת סרטים מ HDD שלי כמו כן ניסיון ביתי עם פנסוניק וסמסונג .
האפליקציות בשני המסכים לא משהו - יותר גימיק לדעתי. יתרון לסמסונג עבורי זה ה DTT שעובד יפה (גם הקלטה) וגם הזרמת סרטים דרך רשת DLNA ותמיכה בכתוביות גם עברית וגם 3D .
לכן הוצאתי את ה HTPC מהסלון..
איכות תמונה לדעתי די דומה קשה למצוא הבדל מוחלט בין VT30 ל D8000 אלא אולי בתנאי מעבדה. כעקרון הגישה הקוריאנית יותר ליברלית וקשובה לצרכנים (כולל ישראל) לעומת נוקשות יפנית , דבר שמשפיע על תמיכה ועדכונים בהמשך.
יש מספר פרמטרים בהעדפה והתאמה אישית , כך שהמלצה מסוימת לא תתאים בהכרח לסביבה שלך. המחיר זה בהחלט שיקול חשוב. אחרי שהחזרתי VT20 בגלל בעיות מסוימות חשבתי על מעבר ל LED אך בסוף הגעתי למסקנה שנכון לאפשרויות בישראל בשנת 2011 אני מעדיף מסך ענק עם דיוק צבעים של פלזמה והחלטתי על סמסונג
עבורי, במבחן התוצאה רכישת ה PS64D8000 הוכיחה את עצמה בגדול.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[/TABLE]