LCD או פלזמה D8000 ב-60 אינץ LED של סמסונג או VT30 ב-65 אינץ' פלסמה של פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא izu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

izu

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מתחבט בין 2 הדגמים (בסמסונג ניתן לצפות רק ב-55 אינץ', יש מי שטוען שהוא עדיף על 60 אינץ')

האם ישנן עוד טלוויזיות בארץ שכדאי לבדוק?

(קורצת לי בסמסונג האפשרות ב-SMART TV לראות סרטים בסטרימינג מהאוזן השלישית וכו' )
 

מסך חלומי

לצערי , את ההתחבטות וההתלבטות שלך אינני יכול לפתור
אבל
כמי שתלוי לו על הקיר 50 אינץ של ה- VT30 אני יכול לומר לך שזה פשוט גן עדן ! לא פחות !

מה מרחק הצפיה שלך ?
 
אני על סף קניה של ה-vt30 בגודל 50 אינץ , הדבר היחיד שמונע ממני להחליט סופית זה שאני לא בטוח
שהגודל הזה מספיק לי . מרחק הצפיה שלי הוא 4 מטר ברוטו , מה אתם אומרים ?
 
תלך לחנות ותעמוד מאותו המרחק בדיוק מהמסך.
 

גם אצלי המרחק הוא 4 מטר ברוטו (3.80 נטו = מהמסך ועד העיניים).
קניתי 50 אינץ ואני חושב שזה מתאים.
גודל 65 נראה לי יהיה קצת גדול מידי...
 
זה קשור לתכנים עם תרוב הזמן צופה בSD אז דווקא יתאים לך 55-50 אנטיש עם תצופה רוב הזמן ב1080P
אז תוכל לסים בקלות גם 65 ממרחק כזה אני אישית יושב עם 47 ממרחק מטר וחצי וצופה רק ב1080Pוננהנה עוד מעט אני קונה 55 אנטיש וצופה ממרחק 2.5 מטר בקשר למי עדיף מבחנית איכות תמונה אני מעדיף את D8000\ לפי דעתי היא יותר חדה התמונה יותר בהירה לעומת תמונה יותר חשוכה בVT30
אבל השחורים בVT30 חד ממעתית יוותר טובים מה שאומר שבתנאי צפייה של אור חשוכך הD8000 נופלת בכול פרמטר מVT30 אבל אני אישית צופה באור יום ולכן D8000 יותר מתאימה לי בזכות עוצמת הארה הגבבהות שלה עוד בעיה בD8000
זה העננות וזליגות אור זה כמו רולטה כזאת יכול .להיות במסך אחד בלי ומסך אחד עם בעיה חמורה של ענות וזליגות אור קיוצר עם תמתכוון לצפות בשעות הערב בליליה ולא ביום VT30 היא חלום לכול ואדופיל
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור