D6400 SAMSUNG

  • פותח הנושא פותח הנושא zilberon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zilberon

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אחרי שכנראה לא אצליח לרכוש LG 47LW570Y עקב סוף המלאי, אני ארכוש את הD6400. גם פה, אחרי שהתקשרתי לכמה חנויות, אלו ממש הדגמים האחרונים של היבואן הרישמי.
יש לי 2 שאלות:
1. האם רכישה כעת, כשכמעט המלאי נגמר זה רכישה הכי VALUE PER MONEY שיש? מה היה המחיר של הD6400 לפני שנה עם ההשקה שלו, הוא היה באמת יותר יקר? כי אם לא אולי כדאי לי לקנות את הדגמים החדשים וזהו, לא?
2. פאנלים: דיברו פה בפורוום הרבה על רולטת פאנלים. אני הולך לקנות מסם ליין יבואן רישמי, התקשרתי לחנות, ואמרו לי שאין להם מושג איזה פאנל ושהם לא יכולים לדעת. יש דרך לבדוק את זה? או שהפאנלים דרך הרישמי זה תמיד טוב? או שזה לא כזה נורא אם הפאנל לא הכי טוב שיש?

תודה,
(95 אחוז שביום ראשון אקנה את ה6400)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור