פלזמה D490 תלת מימד החדש של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא swisy2011
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

swisy2011

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
0
נקודות
0
האם כדאי לקנות פלזמה תלת מימד של סמסונג במחיר 3600 ש"ח עם 3 שנים אחריות יבואן רשמי
 

פרסמנו ביקורת על הדגם הזה, מוזמן לקרוא.
 
אמיתי? הוא עובד בשיטה זהה לזו של שאר מסכי סמסונג.
 

אמיתי? הוא עובד בשיטה זהה לזו של שאר מסכי סמסונג.

אז אתה רוצה להגיד לי שהוא פועל באותה שיטה של מסכי סמסונג שעולים 7000 ש"ח ולא 3600 ש"ח כמו המסך הזה כי גם רשום שזה 3d ready
 
אכן בדיוק באותה השיטה, אבל ברזולוציה נמוכה יותר.
 
אכן בדיוק באותה השיטה, אבל ברזולוציה נמוכה יותר.

אז זה HD READY 720 וזה כל כך משמעותי במיוחד אם צופים בסרטי HD ? וזה שהרוזולוציה
1024X768 זה משנה משהו גם ב סרטי 3D .?
 

נערך לאחרונה ב:
תנסה למצוא מקום בו מציגים במקביל את ה D490 ואת סדרת ה LED החדשה שעולה כפול ומעלה.
את ההבדל תראה בעינים ותבין.
עכשיו זאת רק שאלה של פשרה ועד כמה ההבדל באיכות זועק לך בעיניים.
למען ההגינות נזכיר שגם לסדרת ה LED חסרונות משלה, כך שאם התקציב שלך "צפוף" ה D490 היא פשרה טובה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור