CUBE AUDIO , DIESIS, רמקולים חדשים בתצוגה של SONIC BLISS


sonic bliss

אוהב את התחום
הודעות
107
מעורבות
164
נקודות
43
שתי חברות אירופאיות נפלאות, כל אחת בסגנון שונה לחלוטין, נחתו בישראל לתצוגה אצל SONIC BLISS, שתיהן מתאימות להגברת מנורות מעוטות ואטים ( ולא רק ) ומביאות יכולות וסאונד חדש לקטגוריה אליה הם משתייכים.

romatriode.jpg

אז נתחיל בראשונה, שנמצאת כבר מספר חודשים ומספר לקוחות נחשפו בהאזנות שונות לחברה המדהימה הזאת, DIESIS AUDIO,
זוהי חברה מצפון איטליה שנחשפתי אליה בכמה ביקורים בשנים האחרונות בHIFIDELUX במינכן, עם הROMA TRIODE האימתניים אשר מוצגים עם KONDO ONGAKU שנה אחרי שנה ומביאים תצוגה בלתי נשכחת של טונאליות פירוט, אווריריות ומשקל של הופעה חיה.


CAPUT-MUNDI-white.jpg

כל דגמי DIESIS הם שילוב בן יחידות OPEN BUFFLE וHORN עם רמת גימור, עבודה פנימית וחלקים מהגבוהים בענף. הרמקולים של החברה מוצגים בעולם בעיקר עם מגברים היברדים מתוצרת החברה, עם מגברי מנורות של KONDO ועם מגברי SOLID STATE של NAGRA, הנצילות של הרמקולים השונים גבוהה אולם הם יעבדו היטב בעיקר עם הגברות מנורתיות בתחום ה10W ומעלה ועם כל SOLID STATE אפשרי שניסינו.
הדגם הגבוה פותח ממש בשביל הONGAKU לבקשת מפיצים שונים של החברה , נבחרו עבורו יחידות "15 , קרוסים שתוכננו לאופיו של המגבר ונעשה שימוש בכבלי LS41 וקונקטורים של KONDO, עבודת העץ שבו היא פשוט עוצרת נשימה וזמן המתנה לכל רמקול כזה מתקרב לשנה, מחירו כצפוי הוא יקר ביותר ועומד על כ150,000 יורו.

vista_dettaglio_aura_D-1280x720.jpg


לישראל הובא דגם "ארצי" יותר ולמעשה הדגם החדש ביותר שהחברה הוסיפה בשנים האחרונות, הAURA, זהו הדגם השני מתוך 5 דגמים שהחברה מייצרת, בעל יחידת HORN יחידת MID של "10 ויחידת BASS של "12. אבל כבר בו ניתן להרגיש את התכונות של דגם הTRIODE הבכיר, סאונד גדול ועוצמתי, חי שמשוטט ברחבי בחלל, פירוט יוצא דופן ומעל הכל נינוחות וטבעיות. הרמקול מתחבר למגוון אדיר של מגברים ואיכות הבנייה שלו פשוט מעוררת השתאות. מחירו 24,000 יורו.
לאתר החברה :
https://www.diesisaudio.com/en/



ביקורות נבחרות:

https://hifilivemagazine.com/diesis-audio-aura-2/

https://www.monoandstereo.com/2015/04/diesis-audio-aura ... eview.html

https://6moons.com/audioreview_articles/diesis/


לאתר החברה :
https://www.diesisaudio.com/en/

DIESIS .jpg



החברה השנייה שהגיעה לישראל בימים האחרונים היא CUBE AUDIO, זוהי חברה מפולין אשר שמה הולך לפניה בשנים האחרונות בשל דרייברי הFULL RANGE יוצאי הדופן שלהם.

cube driver.jpg

הרמקולים שלהם הוא פיתוח בן מספר שנים שבו החברה ניסתה לקחת את קטגוריית הFULL RANGE שאותה העריכו כל כך, למחוזות חדשים, ולעקוף חסרונות הקשורים לתחום תחתון , ריכוז באיזור הMID וריבוי כלי נגינה תוך כדי שמירה על הטונאליות הכל כך מיוחדת של רמקולים מסוג זה. התוצאות הסוניות והמדידות הכל כך מוצלחות הראו כי הם עמדו בתוצאה מעל המצופה, החברה הפולנית הקטנה הפכה למדוברת ביותר עם עשרות ביקורות, מבקרים שרכשו בעצמם את מוצריה עשרות מפיצים בעולם וקהל לקוחות גדול ביותר.
CUBE BLACK.jpg


הרמקול שעימו התחיל הכל הNEUPHAR הוא עדיין הרמקול המצליח ביותר שלה, לישראל הגיע הNEUPHAR V2 הדור החדש של הדרייברים, וזהו הזוג הראשון שהורכב באופן מסחרי כאשר החודש CUBE יחלו בשליחת זוגות נוספים ברחבי העולם.
מדובר ברמקולים ללא CROSS עם נצילות גבוהה ( שוב לא נצילות קיצונית ) אולם במקרה זה היא מאפשרת עבודה עם מגברים TRIODE של 2 ואט ומעלה, הדחיפה הקלה כל כך של הרמקולים מאפשרת למגברים לנגן בנינוחות כל כך גדולה, התחום התחתון שלהם מפתיע ביותר , הפירוט הוא מהקיצוניים שניתן למצוא והטונאליות שלהם פשוט מרגשת, קשה למצוא מגברים אשר מטיבים כל כך עם מגברי SINGLE ENDED מעוטי ואט ונותנים להם ביטוי לכל העושר הטונאליות והדינמיות שלהם מבלי לייצר כל מחיצה.



מחיר הרמקול 16,900 יורו

החברה הוציאה בשנים האחרונות רמקולי FULL RANGE המשלבים גם דרייברי BASS אקטיביים למי שמעוניין להתמודד עם חללחי האזנה ענקיים או מחפש תחום תחתון קיצוני יותר.

CUBE 15.jpeg

בחודשים הבאים יצא רמקול נוסף של CUBE , המתבסס על DRIVER "15, האזנות ראשונות שנעשו לו הצביעו על הישג לא מבוטל שהחברה הגיעה אליה עם מתיחת כל תחומי התדרים הפירוט והגודל לשלב נוסף קדימה.

לאתר החברה :

https://www.cubeaudio.eu/

ביקורות נבחרות :

http://hifiknights.com/reviews/speakers/cube-audio-nenuphar/

https://www.6moons.com/audioreviews2/cubeaudio2/1.html

http://v2.stereotimes.com/post/cube-audio-nenuphar-loud ... e-girardi/

ניתן לתאם האזנה בשמחה

CUBE.jpg

.

_________________
Sonic bliss - Handcrafted Audio
Sonicbliss.co.il
0528029805
SHINDO LABS / KONDO AUDIO NOTE / LAMPIZATOR / STENHEIM / TRENNER & FRIEDL / JADIS / GIGAWATT / SPEC AUDIO / JEFF ROWLAND / ALBEDO / MY SONIC LAB / CUBE AUDIO / DIESIS AUDIO
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
רמקולים סופר מעניינים, בהצלחה חיים.
 

AVRHAM

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
11
נקודות
8
בהצלחה חיים
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור