offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 8/1/08 #1 http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=530877&sid=127 http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=531075&sid=127
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=530877&sid=127 http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=531075&sid=127
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/1/08 #2 תודה, איך אתה מסכם את היומיים מבחינתך, אכזבה? הפתעות חיוביות?
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 8/1/08 #3 התרשמתי מהמסך קורו החדש של פיוניר,בעובי של 9 מ"מ!,למרות שהוא עדיין לא יצא לשוק: http://www.engadget.com/2008/01/06/pioneers-project-kuro-the-9mm-thick-infinite-contrast-50-inch/ כל השאר,די סטנדרטי לטעמי.
התרשמתי מהמסך קורו החדש של פיוניר,בעובי של 9 מ"מ!,למרות שהוא עדיין לא יצא לשוק: http://www.engadget.com/2008/01/06/pioneers-project-kuro-the-9mm-thick-infinite-contrast-50-inch/ כל השאר,די סטנדרטי לטעמי.
D danistar חבר משקיען הודעות 697 מעורבות 0 נקודות 16 8/1/08 #4 למה .. למה ... מה עשינו רע שאנחנו כאן והתערוכה שם ...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/1/08 #5 גן עדן אלקטרוני (אבל אם נשיא ארה"ב מגיע לכאן אז אולי גם כאן אטרקטיבי...)